Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om de i klubben som kjører med dette dekket kan poste hvor lenge (mange sesonger)

dere har kjørt med dekkene?

Satte på mine idag og lurer på om de er hardnet? Veldig dårlig grep plutselig. Er jo vanlig at billige dekk hardner kjappere..

Kan hende at det er en del asfalt på dem, men jeg bare lurer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, lurer på om de i klubben som kjører med dette dekket kan poste hvor lenge (mange sesonger)

dere har kjørt med dekkene?

Satte på mine idag og lurer på om de er hardnet? Veldig dårlig grep plutselig. Er jo vanlig at billige dekk hardner kjappere..

Kan hende at det er en del asfalt på dem, men jeg bare lurer.

En kompis av meg kjøpte slike i fjor, (litt usikker på om det var sv1, men mener det) og han kom aldri så langt at han kjøpte seg sommerfelger så han kjører enda på de. tror de funker greit enda.

Har kjøpt sv1 selv nå så vi får se hvordan de blir å kjøre med i vinter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve å få vaska av nå asfalt, KAN jo være det som er problemet.

Det er et godt dekk ja, er kjempefornøyd med ytelsen. (frem til nå, hehehe)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt på mine en vinter + våren da jeg ikke fikk fatt i sommerhjul med en gang.. Har lagt om til de igjen nå. Holder fint denne sessongen uten problemer! Og jeg har drivi med litt donuts på asfalt og slikt som ikke akkurat sparer dekkene :)

Men som de fleste piggfrie dekk er de helvette på vått føre... Det går sidlengs nå og da.. heh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinterdekk må kjøres inn for mykes opp igjen etter å ha ligget til lagring, det samme som nye dekk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er SV1 et bra vinterdekk ?

Ser dekkonline.com har nankang sv1 winter plus til 571kr dekket i 16"

Noe som er et meget billig vinterdekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.