hvordan for jeg løs dør.tr på en S2 coupe???

Anbefalte innlegg

sikkert meg som er blind, men finner ingen skrue hull som gjør jeg kan få løs dør trekkene på en S2 coupe, er det noen som har peiling????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først må du skru av "armlenene" og døråpneren. Skru så av låseknoppen.

"VOILA" så er det bare å ta det av.

"correct me if i`am wrong"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for hjelpen , jeg for se i helgen om jeg for det til:) er ikke alt en dame klarer vet du :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av karianne Hansen

takk for hjelpen , jeg for se i helgen om jeg for det til:) er ikke alt en dame klarer vet du :)

Nåh, si ikke det.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk et langt skrujern når du skal skru av armlenet.

For å komme til skruehullet til døråpneren, må du dra til deg hendelen da hullet er bak denne.

Litt dårlig forklart, men du skjønner det når du ser det.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk igjen for hjelpen, jeg klarer vel det , har jo en fjuske lapp nå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skruene er løsnet, må du presse dørtrekket oppover. Sitter med små plast klips på baksiden. Og ikke bare dra det rett ut, slik en kompis av meg gjorde. :D Var ikke lett å få på det dørtrekket etterpå da, brukte mye sikaflex for å si det sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bak håndtaket så er det to fester som håndtaket er festet i. De er skrudd med stjeretrekker og de må ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du har fått det av enda jeg men...

Først : Dørhåndtaket, dette sitter med 3 stk umbrako skruer (husker ikke str.), hullene ser du under håndtaket. Husker ikke i farta om du må skru av festene som sitter igjen i døra, men det finner du ut når du kommer så langt.

2. Dra ut dørhåndtaket/døråpneren som beskrevet over og skru løs denne

3. Evnt vindussveiv (er vel ikke på S2, men dog... ): Dra av plasten utenpå i retning MED sveiven, altså rett ut langs sveiven. Skru løs skruen som sitter der (stor stjerne)

Viktig å dra dørtrekket OPPover som det også nevnes her.. Lykke til :)

PS: Hvordan gikk det med delesalget?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med skruene som sitter i hver sin ende i døra? I bilens lengderetning? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff dette hørtes jo mye ut, ikke bare at de skal av men på igjen og, tror jeg venter med å ta de av, til den dagen jeg må:) og da ringer jeg dere alle sammen om hjelp:):):):) Takk for hjelpen gutter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Vet ikke om du har fått det av enda jeg men...

Først : Dørhåndtaket, dette sitter med 3 stk umbrako skruer (husker ikke str.), hullene ser du under håndtaket. Husker ikke i farta om du må skru av festene som sitter igjen i døra, men det finner du ut når du kommer så langt.

2. Dra ut dørhåndtaket/døråpneren som beskrevet over og skru løs denne

3. Evnt vindussveiv (er vel ikke på S2, men dog... ): Dra av plasten utenpå i retning MED sveiven, altså rett ut langs sveiven. Skru løs skruen som sitter der (stor stjerne)

Viktig å dra dørtrekket OPPover som det også nevnes her.. Lykke til :)

PS: Hvordan gikk det med delesalget?

umbrako = 4mm :)

Og jo, husk og ta av festene som står igjen i døra, det er viktig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker igjen gutter:) jeg hadde en liten plan om å bytte interiør fra dele bilen over på den ene av mine, men tror jeg bare selger hele driten og håper han eller HUN kommer og skrur det av selv:) nei får vel det av men verre når det skal på igjen, og når jeg har strøkne seter fra før tror jeg at jeg lar være, men er lei av å ha S2 deler i alle rommene, ikke verst å ha 2,5 S2er:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er lei av å ha S2 deler i alle rommene

Jasså? Så det betyr at du fortsatt har deler? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å ja, er ikke så mange som trenger deler utenom frontfanger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.