#1 Skrevet Oktober 12, 2007 Kor i allverden skal jeg montere denne saken? Bruksanvisninga som fulgte med var helt ubrukelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2007 Ta et søk, ligger flere tråder om montering av speedy. Enkelt sagt skal du koble deg inn på enten vakumpumpa, dersom din sentrallås er vakumstyrt. På min C4 ligger den under baksetet. Dersom du har elektrisk sentrallås så må du koble deg inn på en av ledningene fra bryterne i en av dørene. Hva de forskjellige ledningene på speedy enheten er og hva de skal kobles inn på er jo enkelt forklart i den medfølgende bruksanvisningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2007 Har du et kit som er tilpasset din bilmodell, eller en generell en? Monterte på min gamle, da hadde jeg tilpasset kit og monterte det rett på det eksisterende ledningsnettet ved hengslene til framdøra på førersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2007 Ringte dem som importerer dem. De sendte meg en letter bruksanvisning osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...