#1 Skrevet Oktober 12, 2007 Jeg var tilskuer og filmet litt på Gatebil Grand Prix. Frode Jørgensen, Trond Ensrud, Jonus og Vidar Gustavsen gjorde en hederlig innsats på Drammen travbane. Bilene gikk skikkelig bra til tross for asfaltoppsett. Vidar kjørte mot Per Ekelund som har kjørt billøp i 40 år. Til tross for at den gamle mester kjørte en fullpreppet rallycrossbil var Vidar bare et par sekunder etter i mål. http://www.youtube.com/user/HansFrisak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2007 Kult med inboard Hans, men feil link eller? Dette er vel den du sikter til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2007 Min link går til min bruker på youtube med 20 filmer. Din link er riktig - den peker rett til den siste filmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2007 Så ikke ut som at max stive dempere/fjærer gav det beste grepet nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2007 Åssen var res fra denne dagen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2007 Bra film og et utrolig bra treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2007 Jørgensen S2 + ujevn grusbane = steiling. Nesten iallefall. Tøft. 2.03 ut i filmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2007 gode gamle "skaanki" har fortsatt teken - rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2007 Åssen var res fra denne dagen??? Hei Runar, Gatebil er ikke så opptatt av resultater vet du, så det vet vi ikke. Det ble tatt tider som ble ropt over høyttaleren. Rallygutta fikk kjøre med grushjul så de var overlegne i forhold til våre gutter som kjørte på skåret slicks eller vinterdekk. Her er også noen bilder jeg tok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...