#1 Skrevet Oktober 12, 2007 Hei skulle ha fått koblet opp noen tåkelys på bilen min, men hvordan skal jeg få koblet de på den orginale bryteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2007 Mener å huske at det ligger klart. Du trenger bare bryteren , den finner du kontakt til ved lysbryteren ( skal stå over denne ) Så finner du igjen kablene under vindusveske beholderen som du må forlenge ned til grøftelysene ( eventuelt via et rele ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2007 Tror ikke det ligger noe klart på min bil... Har hatt bilen i deler og kan ikke huske å ha sett noen ledninger i motorrommet.. bryteren har jeg(hvis man bare skal bruke den orginale tåkelysbryteren med to hakk?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2007 Ingen som vet hvordan jeg skal koble dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2007 Jeg gadd ikke kople begge lysene på samme bryteren, så jeg fikk bare tak i en org tåkelysbryter til som jeg satt over hovedlyset. Dvs at tåke bak og tåke foran hadde hver sin bryter. Strekk opp nye ledninger, husk rele`. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...