#1 Skrevet Oktober 13, 2007 Hei Sliter med clutch problemer på s2`n, den vil ikke løse ut skikkelig. Får den til å slure med fullt pådrag på 2/3gir og pedalen inne, men thats it. Har hatt ut motor for å sjekke clutch/utløserlager/utløserarm, men ingen ting av dette er knas. Kjøpte til og med ny masterpumpe, og har orøvd 2 andre før, samt 2 slavesylindre. Vet jeg har luftet det skikkelig også. Eneste jeg kan se for meg er at det er for kort vandring på slavesylinderen, at staget må forlenges. Noen som evt vet hvem som kan få gjort dette en lørdag? Eller noen audier med slavesylinder med lengre stag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2007 Greit å vite om denne clutchen har fungert normalt tidligere eller om du har installert en ny som ikke virker som den skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2007 Denne clutchen er aldri brukt, sachs racing clutch. Noen som vet om noen biler med lengre stag e.l?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2007 Det er ingen som har lengre stag etc. Problemet ligger nok i selve clutchen hvis du hadde en clutch tidligere som virket. Sist jeg var borti dette problemet viste det seg at trykkplata var 228mm mens lamellen var 240mm. MAO selv om den løste ut tok lamellen borti innsiden av trykkplaten og holdt derfor godt igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2007 Tviler på att løsningen er lengere stag. Har også vært borti det paul sier men også att avstanden mellom clutchen og svinghjulet er feil. Hvis du legger trykkplata løst oppå svinghjulet med lammelplaten mellom uten å skru til skruene skal avstanden være halvparten av tykkelsen på lammelplaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...