#1 Skrevet Oktober 13, 2007 Har en 1998 mod A6 2,4. Det kan se ut som om en av katalysatorene er tett. Møller skal ha 8000 kr for denne, noen andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2007 INGEN SOM HAR NOEN TIPS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2007 God morgen Hei, jeg fikk samme problem med min 99 2.4 quattro tip Den ene katalysatoren røyk, ble ikke tett. Men all innmat var brent bort. Der tenkte jeg å bytte begge, siden dette går på motstand, så det ble to helt like. Fikk vel samme pris som deg! Hørte med Svendsen eksos og diverse andre. Og de hadde tildligere bygget om til en stor katalystor, altså fjernet de to andre. Å krysskjøre eksosen et sted skal visst kun være positivt. Men for mitt tilfellet klarte de ikke å lage en stor katalysator i midten på grunn av Quattro´n Så hvis du har forhjulsdrift.. Da ville jeg uten tvil gått for en sånn løsning! Veit jo aldri når evt den andre også stryker med! Mener å huske det var mellom 6-8000 kroner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2007 Det ender vel opp med en tur til Biltema, der får jeg katalisator til under 1000,- kr. Så får jeg riste støvet ev sveiseaparatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2007 Biltema og quattro er hvert fall ikke så gunstig.. Men nå vet jeg jo ikke sikkert om du har quattro! Siden hvert fall på Quattroen er katalysatorene trekantet for å få løftet de høyt nok, så¨med en universalkat. vil den komme betydlig lavere (Kanskje subbe) Får håpe du ikke har quattro og at det er anerledes på fwd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2007 Svendsen eksos skiftet begge for 10000.- Så viser det seg at toppakningen er gått. :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2007 Prøv eurocat . no tror jeg det er de selger katapulkaer til en bedre pris . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...