#1 Skrevet Oktober 13, 2007 Har planer om å montere motor/kupevarmer på S4`n før vinteren kommer for fullt, og har undersøkt litt rundt.. Når jeg ringte Bilradiospesialisten i Trondheim i går fikk jeg beskjed om at de ikke installerer motorvarmer på S4 og andre Audier med 2,7 biturbo. Er det virkelig så veldig omfattende jobb å montere selve elementet på disse? Fikk en grei pris på montering av alt utenom selve elementet, og skulle få med elementet for 500,-. Dersom det er grei skuring skifter jeg det jo selv Noen med erfaringer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2007 Har planer om å montere motor/kupevarmer på S4`n før vinteren kommer for fullt, og har undersøkt litt rundt.. Når jeg ringte Bilradiospesialisten i Trondheim i går fikk jeg beskjed om at de ikke installerer motorvarmer på S4 og andre Audier med 2,7 biturbo. Er det virkelig så veldig omfattende jobb å montere selve elementet på disse? Fikk en grei pris på montering av alt utenom selve elementet, og skulle få med elementet for 500,-. Dersom det er grei skuring skifter jeg det jo selv Noen med erfaringer?? Jeg har ingen erfaring med 2,7, men på defa sine sider ligger det monteringsanvisning! http://www.defa.com/doc/100/153.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2007 Jeg har ingen erfaring med 2,7, men på defa sine sider ligger det monteringsanvisning! http://www.defa.com/doc/100/153.pdf Har lest den, og utifra det jeg ser der kan jeg ikke forstå problemet liksom Men mulig det er mye demontering rundt for å komme til den frostpluggen.. Derfor jeg lurer på om noen har gjort dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2007 Bumper denne.. Ingen med erfaring?? MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2007 Om det er noenlunde likt som på 2.8, og det er det vel, så er det fullt mulig, men trangt.. På 2.7 er det sannsynligvis enda trangere, men alt går vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2007 Har lest den, og utifra det jeg ser der kan jeg ikke forstå problemet liksom Men mulig det er mye demontering rundt for å komme til den frostpluggen.. Derfor jeg lurer på om noen har gjort dette Utifra det som står der så er det jo bare å løsne stabstaget og demontere røret til intercooleren. Men ser at det står med monteringstid C som er da over 2 timer i montering (veiledende) så da er det sikkert litt jobb.Hvis ikke har jo Møller kampanje på Defa nå og motor/coupevarmer koster det 3995 ferdig montert så slipper du monteringsjobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2007 Jeg fikk den lokale Vw-Audi forhandleren til å montere komplett anlegg på min for noen år tilbake.....Da kjørte de kampanje for kr 5000,-(CA,husker ikke eksakt) ferdig montert uansett audi!!Og det er det absolutt verdt, ufattelig trangt på disse bilene\motorene... Så kan absolutt anbefale å få dette gjort på verksted,hvis de har en slik kampanje pris.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...