#1 Skrevet Oktober 13, 2007 Noen som vet hvor den sitter på A4 1.8TQ? Har lett overalt, men finner den ikke: klø : hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2007 sitter etter lmm sensoren på innsugsslangen til turbo- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2007 var med å lette på denne men fant den heller ikke: p hm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2007 sitter etter lmm sensoren på innsugsslangen til turbo- Hmm, sier meg ikke så mye, men skal sjekke mer rundt turbo´n:) var med å lette på denne men fant den heller ikke: phm Hehe veit, er så jævli trangt nedi der ass: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2007 men er nok der jeg viste dg siste turen, for vet BC til en kompis sitter der så må jo være nedi der ett sted: p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2007 men er nok der jeg viste dg siste turen, for vet BC til en kompis sitter der så må jo være nedi der ett sted: p Husker at vi fant noe, men nå har jeg glemt hvor det var igjen.. hehe men skal ut og lete litt til nå, har jo nye ventilen, så vet jo hvordan den ser ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2007 den sitter under oljeåndinga som går mot turboen, like i fremkant der, over resirkventilen din. Hvis det var bra nok forklart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2007 Fant det ut, nå går bilen som er rakett i forhold til før: smil : Lader MAX hele tiden! Syk forskjell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...