#1 Skrevet September 1, 2004 Litt artig reklamefilm fra finn.no http://cache.finn.no/gfx/finn1.mpg :D :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2004 hihi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2004 Skikkelig fin mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2004 genial:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2004 Må bare gi en til finn.no. Da jeg solgte bilen annonserte jeg på finn og autodb, men absolutt all respons kom fra finn.no Minner meg om fattern som solgte familiens Audi 100 1mnd etter at jeg tok lappen og kjøpte 10-seters caravelle i stedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2004 Du kan si hva du mener om finn.no, men de tar alt for mye for annonsene sine... Jeg har prøvd noen annonser der, men sitter igjen meg at autodb.no, tv2torget og motorbørsen er like bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2004 he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2004 Knallbra film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...