#1 Skrevet Oktober 13, 2007 Jeg vurderer nye felger til Seaten min (dvs polo variant), men lurer på om jeg må valse. Felgene jeg tenker på er org 16" VW felger. 6.5x16 ET 45. Må bruke 15mm spacer for å gjøre 4x100 om til 5x100. Nytt innpress blir da ET30 mot 38 som er originalt. Dekkene står jo "midt under bilen" i dag.. Noen som kan gjette på om disse vil passe uten valsing? Tenkte på 195/40-dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2007 kan da aldri tro du må valse med disse hjula på den bilen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2007 Nei spørs kanskje hvor mye senk man skal ha. Jeg skal ha så mye som mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2007 På 6.5" felg, så er kanskje 165/40 dekk mer senkevennlig? 195/40 blir vel fort firkantet og "ballong" på så smal felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2007 Ja si det. Her er bilen jeg refererer til. Skal være 195-dekk.. Noen som kan formene om denne bilen har "justert" skjermene innvendig el utvendig? Kjenner det går ca 1cm kant på innsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...