#1 Skrevet Oktober 13, 2007 Er dette noen i klubben her? Rååååå dumplyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2007 Er ikke dette i dannmark eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2007 Hmm,ser slik ut,ser ut som om det er Danske skilter på de andre bilene så. Grym lyd i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2007 Hmm,ser slik ut,ser ut som om det er Danske skilter på de andre bilene så. Grym lyd i hvertfall. + alle husene ser litt danske ut.. Men hadde ikke takket nei til den bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2007 Hold nu keft, den Audien køører skide-godt..og soundet fra udstødningen var pisse-fed.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2007 Litt for mye av det gode den dump lyden der.. Rå lyd av motor generelt, men når det høres ut som bilen har astma i vanlig trafikk.. neh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2007 Hehe, sjekk de sykkelistene rundt 3 min ut i filmen.. Lurer nok på hva i alle dager som er på tur til å passere dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2007 waste gate ut i det fri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 14, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 15, 2007 Trur han i Mazda 323`n følte at bilen hans gikk litt sakte i forhold! Og syklista snur seg! Hadde fankern meg jeg gjort også. Gromt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 15, 2007 Litt for mye av det gode den dump lyden der.. Rå lyd av motor generelt, men når det høres ut som bilen har astma i vanlig trafikk.. neh.. En slik dump som det der passer best på en F`n`F` styla japse-bil spør du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 15, 2007 Her er det på tide å shimse opp ventilen Ikke kult å blåse luft på 1500 rpm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 15, 2007 jeg syns lyden var knall jeg;) smaksak, å dt var jo bombe att visse persjoner her som i xxx anntal andre tråder skal komme med noe negativt;) nevner ingen navn men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...