450hk S2,noen i klubben sin?

Anbefalte innlegg

Er dette noen i klubben her? : klø : Rååååå dumplyd! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke dette i dannmark eller noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,ser slik ut,ser ut som om det er Danske skilter på de andre bilene så. :D Grym lyd i hvertfall. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,ser slik ut,ser ut som om det er Danske skilter på de andre bilene så. :D Grym lyd i hvertfall. : rock :

+ alle husene ser litt danske ut.. :) Men hadde ikke takket nei til den bilen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold nu keft, den Audien køører skide-godt..og soundet fra udstødningen var pisse-fed..:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt for mye av det gode den dump lyden der.. Rå lyd av motor generelt, men når det høres ut som bilen har astma i vanlig trafikk.. neh..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sjekk de sykkelistene rundt 3 min ut i filmen.. Lurer nok på hva i alle dager som er på tur til å passere dem :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur han i Mazda 323`n følte at bilen hans gikk litt sakte i forhold!

Og syklista snur seg! Hadde fankern meg jeg gjort også.

Gromt!

: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt for mye av det gode den dump lyden der.. Rå lyd av motor generelt, men når det høres ut som bilen har astma i vanlig trafikk.. neh..
En slik dump som det der passer best på en F`n`F` styla japse-bil spør du meg : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det på tide å shimse opp ventilen :P Ikke kult å blåse luft på 1500 rpm.. : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg syns lyden var knall jeg;)

smaksak, å dt var jo bombe att visse persjoner her som i xxx anntal andre tråder skal komme med noe negativt;)

nevner ingen navn men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.