99 1.8 tq avant Superchips chip.

Anbefalte innlegg

Hallo!

Har noen spørsmål som eg lurer på.. har søkt men finner ikke helt svar på det eg lurer på, så håper noen kan hjelpe.

Gjelder en 99 1.8 tq avant. Bilen har Superchips chip og sumex sportsfilter, og Evil Power 4" bakpotte.

Prøvde og montere turbotrykks måler her om dagen. Og gjorde samme feil som andre har gjort før meg, nemlig og kople meg inn på Bensintrykksregulatoren. Rett etter den enveis ventilen, på den tappen med grønn plugg på. Tenkte, det vær svære greier før eg leste noe annet her :)

men problemet mitt er, at nå som eg har lest hva dere andre sier så lurer eg på om bilen min går som den skal. For når eg hadde den tilkoplet der som eg sa i ste så viste turbotrykks måleren maks 0.2 - 0.3 bar og ble stående og dirre. Vet at bensintrykks regulatoren er feil plass og alt det der, så har fjernet den gjen, men skulle den ha vist noe annet mens den var koplet til? skulle den vist korrekt ladetrykk?

Har skjønt at 1.8 tq med chip skal ligge på mellom 1.4-1.5 bar stemmer det? Spørsmålet mitt er, ville ikke bilen min gått SKIKKELIG som en dass om den bare ladet 0.25-0.3 ? For syns den går heilt greit eg.. ikke noe voldtsomt men.. vanskelig og si når eg ikke vet hvordan en 1.8 tq skal gå.. Har ikke fått koplet til turbotrykks måleren gjen så vet ikke hva bilen min lader. Men når eg nappet ut LMM kontakten da gikk den virkelig som en dass, da kunne en ikke gi full gass, da bare hoppet og bar den seg.

Så lurer egentlig bare på hvordan du merker forskjell på om bilen går som den skal og lader 1.4-1.5 eller om det er en lekasje en plass, Hvor bra skal en 1.8 tq egentlig gå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om den lader bare 0,2- 0,3 bar går den som en dagss.. gjorde ikke bilen det, koblet du feil.. elelr feil på måler osv. ta og sett et t- stykke på vakuumslangen inn på resirkulasjonsventilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..går som den skal og lader 1.4-1.5..

Det var nu voldsomt hvor mye den lader.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger ikke trykket på rundt 1 til 1,1 da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger ikke trykket på rundt 1 til 1,1 da??

Vil tru det er max, ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.