#1 Skrevet Oktober 14, 2007 Er det slutt på den tiden man kjørte inn nye biler? Ikke overstige så så mange rpm, og greier? Har snart min fabrikksnye bil, så vil vite hvordan den skal få optimal innkjøring. Dette gjelder en Touran 105 TDI. 6 trinns manuell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2007 Tipper du får et greit svar på dette hos leverandør der du kjøper bilen. Her inne er det jo stort sett gassen i bånn som gjelder... Lykke til med ny bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2007 Tipper du får et greit svar på dette hos leverandør der du kjøper bilen. Her inne er det jo stort sett gassen i bånn som gjelder...Lykke til med ny bil I mange tilfeller er det bedre svar å få her, enn hos forhandler:) Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2007 Ja du skal kjøre inn bilen! Det er ikke like nødvendig slik det var før, men ville tatt det litt rolig de første 2000 km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2007 I boka til bilen står det vel at man skal ta det rolig, uten fullt turtall de første 10.000km. Og bremsene er innkjørt etter 2000km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2007 Står ikke så langt som 10000 i min bil ivertfall. Var vel under 2/3 av turtallet de første 3000 tror jeg. Står i instruksjonsboken. ( litt irritert over at de ikke sa dette når jeg fikk bilen hadde vert grei info å fått der) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2007 sørg for at motor er god og varm, så er det bare å la den få det, erfaringsmessig er en bil som er kjørt inn hardt sprekere en en som har fulgt boka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2007 Vi anbefaler at man bruker hele turtallsregisteret, men ikke ligg på veldig lavt eller veldig høyt turtall over lengre tid, eller press motoren de første 5'km.. Lykke til med ny bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...