#1 Skrevet Oktober 14, 2007 Takk til jimmie for en snutt han har laget til før bilen ble stuet inne for trimming Mvh Atle johnny:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2007 Må si jeg likte godt slutten på den filmen: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2007 Fett: rock :: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2007 Fikk leite blant alle mine gamle DV-kassetter för att finne noe fra den tiden. La ju ikke min själ i att lage en film direkt, klipte bare sammen litt av det jeg fant. Og Espen kom ju med på slutten ved ett uhell: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2007 Fikk leite blant alle mine gamle DV-kassetter för att finne noe fra den tiden.La ju ikke min själ i att lage en film direkt, klipte bare sammen litt av det jeg fant. Og Espen kom ju med på slutten ved ett uhell: smil : det var bedre en ingenting Jimmie Espen tok seg godt ut:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2007 tøft: rock : nå gleder jeg meg i allefall til snøen legger seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2007 moro morro konge avsluttning da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2007 Her i bodø har vi allerede hatt en runde med snø ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 14, 2007 dette var ikke bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 15, 2007 Alltid moro å se slike filmer som gjør at man bare gleder seg mer til snøen kommer. Men jeg kunne strengt tatt sluppet å se slutten av den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 15, 2007 Bra å se at danseekspertisen går videre i familien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 15, 2007 Beste av alt spør du meg va siste 15 sek. av filmen!! HAHA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 15, 2007 Beste av alt spør du meg va siste 15 sek. av filmen!! HAHA takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 15, 2007 Espen: Det der kan du! Har bare en liten snutt med deg Ole men legger den ut x3. Gleder meg til vintern: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 15, 2007 Ha ha ha svinbra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...