#1 Skrevet Oktober 14, 2007 Hei.. Lurer litt på å få tak i nye seter til min golf 1.. Noen som har noen tips til hvilken seter som passer og ser fint ut i en golf 1.. noen recaro (rally seter) seter hadde vert fint vil jeg tro.... Baksete burde også skiftes ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2007 visst du ikkje er redd for å sitte litt lavt, so kan du bruke Recaro-stoler fra Corrado de er fete ellers kan ein bruke de fleste G2 framstolene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2007 noen problem å få tak corrado seter? passer baksete også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2007 Om det er vanskelig veit eg ikkje, men baksetet trenger litt modifikasjoner for å passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2007 Golf 2 stoler kan brukes, men må moddes. Hadde Golf 2 GTI stoler i min einser GTI. Passer fint i skinnene, men hendelen som du regulerer sete fram og tilbake med står på motsatt side av sete. I alle fall gjorde den det på setene jeg brukte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...