#1 Skrevet September 1, 2004 Golfen blir liten sammenlignet med disse enorme rørene. Verdens største plastrør, 2000 mm i diameter og ca 400 kg/m. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2004 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2004 Småtteri det der da........ Produksjons-sjefen der jeg jobber har begynt å bable om en reaktor som tar cirka 15 tonn med fiskeolje. Hvis den blir kjøpt skal jeg stå å spikke litt her og der og samle sammen noen titan-spon å støpe noen råder (Jobber i en bedrift som raffinerer og selger fiske-oljer,tran,omega3,osv osv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2004 Da kan du jo få deg ca 79" strake eksosrør:p, bare heve golfen litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2004 Tenkte på å skaffe en stor meter til badestamp, men med prisen: 6000 kr/m, forblir nok tanken bare en tanke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2004 Opprinnelig postet av Oddbjørn Olsen Tenkte på å skaffe en stor meter til badestamp, men med prisen: 6000 kr/m, forblir nok tanken bare en tanke... Du får satse på noe av-kapp da!? Skal vel beregnet 5% kapp vel??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2004 Noe røravkapp hadde vært suverent som carport 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2004 Ta fart og sjå kor langt inn du får golfen da! :D :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2004 Opprinnelig postet av Trond W Grøvdal Ta fart og sjå kor langt inn du får golfen da! :D :D Etter deg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 1, 2004 Med tanke på at bilen min e solgt, så kan i sikkert godt springe først inn i det røret... Eventuelt låne Neon'en te samboeren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...