#1 Skrevet Oktober 14, 2007 Ikke er jeg voldsomt glad i japsebiler og jeg kan også styre min fascinasjon for drifting... Men stort bedre enn DETTE, synes jeg ikke det blir... http://www.break.com/index/when-drifting-goes-bad.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2007 Det ska faen ikje gåå an... haha! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2007 HAHA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2007 Noen med ei hjulvinne i hånda som føler seg skyldig her.....??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2007 så ut som boltene knakk rett av... meeeeeen, hvorfor forhjulet?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2007 Dette er vel en repost. Saken der var den at hjulboltene gjenga over, feil bolter m.a.o. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2007 He he ska ikke verra mulig. Jap crap:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 15, 2007 Nesten det samme skjedde faktisk ei venninne av meg som kjørte MR2.. Boltene på 3 hjul knakk rett av når hun var ute og kjørte. Trenger vel ikke si at hun solgte bilen temmelig kjapt Er en gul MR2 med mascara racing i bakruta, og streken (gamle tegnefilmen på NRK) på siden, om noen ser den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 15, 2007 Hehe.. tror nok begge disse tilfellene var resultat av brukerfeil og/eller helt feil boltkvalitet! Er fint lite som skal til dersom felgen ikke sitter riktig på sentreringsringen eller boltene ikke er trukket til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 15, 2007 He he ska ikke verra mulig.Jap crap:( Nå er det jo ikke Mazda sin feil at hjulboltene knakk/løsnet? Hadde ikke gjort meg noe å hatt en org. RX7 stående i garasjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 15, 2007 Jeg syntes det er gått litt langt, når folk fryder seg over at ting går galt med andres biler. Greit nok, jeg er ikke noen fan av japsebiler selv, men syntes det kan være underholdene å se på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 16, 2007 hehe håndbrekket er faktisk på ser det ut til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 18, 2007 Tenker eieren fant ut det var best etter det som skjedde...det neste kunne jo vært at den begynte å trille på flat mark:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...