Ledningsnett VR6 spørsmål.

Anbefalte innlegg

Sitter å klør meg i hue om dagen. Har et par spørsmål til å begynne med, og det kommer flere etter hvert.

1:

På nettet som går til motoren. Like ved kontaktene til sikringsboksen er det er det en stor kontakt.

ledn1.jpg

ledn2.jpg

Hvor skal den kontakta sitte?

Fra den går det også mange grønne ledninger til ingenting, hva skal de gå til?

2:

Hva er disse store, ovale kontaktene til?

ledn.jpg

Håper noen vet dette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ovale kontakten skal vel sitte i motor rommet på venstre side og den du har bilde av på øverste bilde kan jo ligne på at den skal sitte på selve sikringsboksen. Hvilken årsmodell er dette til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på årsmodell, men kjøpte samtidig ledningsnett til motor, og der var det med coil og fordeler, så regner med det er en tidlig modell. Men finner liksom ikke noe so de passer til. . .

Samme med den rektangulære kontakta. Ikke passer den i sikringsboksen, og ikke er det noe i nærheten som har lik kontakt :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de ovale kontaktene er til styringa for viftene.

den store har jeg ikke i nettet mitt tror jeg så det kan jeg ikke svare deg på før jeg har sett nærmere på nettet mitt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Det kan jo være en mulighet at den kontakta er en hjemlaget patent. Koster ikke noe å prøvestarte uten at den sitter i noe!

Da tia for prøvestarting kommer da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan jo prøve å koble alt som skal på i motorrommet også ser du etter om det er noe der fu har brukt for som går til kontakta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ovale skal i allefall på viftemotoren (som nevnt over), og den firkantede vil jeg også tro skal være inne med sikrings holderen et sted - har ikke VR6'en akkurat her jeg er nå så kan ikke sjekke, men mener det henger en slik gul kontakt å slenger i området rundt sikrings boksen hos meg også......(i tillegg så ser det ikke ut som det er noe pakkning på det, som kanskje også indikerer at den skal være inne i bilen??)....

Kan det være 25 eller 27 på tegningen?:

vr6_plug2-1.png?t=1256851208

Long shot men....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den store der skal nok ikke i sikrings boksen, da hadde det vært en tapp på ene siden for låsinga i sikringsboksen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den første kontakten går til lysbryteren type golf 3 mener jeg! har en slik å den går ihvertfall til bryteren!kan ikke huske jeg har sett en slik en som skal noe annet sted!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.