#1 Skrevet Oktober 15, 2007 Dekkene foran på audien slites fort ut på innsiden. Regner med at dette er forstillinga som ikke er justert. Bilen er senka med KW ca 40-50mm. Hvordan kan denne justeres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2007 Ved å sette bilen inn på verksted på hjulstillingskontroll. Dem kobler på avanserte målesystemer og justerer ut fra disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2007 Tenkte og ta en "grovjustering" og den vil jeg gjøre selv. Så stikker jeg til en som har utstyr senere. Kamerat som gjorde det på øyemål på den gamle bilen min, og det ble bra.... Hva kan jeg justere på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2007 På endeledd er det stedet du justerer forran, og å bruke en snor til og måle seg frem er genialt for grov innstilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2007 Skulle justert camber vinkelen, hjula på bilen står som en ihjelsenka sierra..... Finnes det ikke justering for dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2007 Kommer du innom så kan jeg vise deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2007 Kommer du innom så kan jeg vise deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...