#1 Skrevet Oktober 15, 2007 Heisann.. Jeg hadde et lite uhell for et par dager siden, og trenger da helt nye baklykter til 1995 Audi A8... Er det noen som vet hvor man kan bestille sånt billigt på internett? Hvilke sider.? Eller er det et sted jeg kan få litt rabatt, siden jeg er medlem her..? Takker på forhand.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2007 har du sjekket med norskbildelsenter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2007 Det bruker å ligge på E-bay en gang i blant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2007 Prøvde på norskbildelsenter, men det hadde dei ingen ting... Skal sjekke ut på ebay da.... takker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2007 Versegod : http://search.ebay.de/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&from=R10&satitle=a8+Heckleuchten&sacat=-1%26catref%3DC6&sargn=-1%26saslc%3D3&sadis=200&fpos=Postleitzahl&sabfmts=1&saobfmts=insif&ga10244=10425&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2007 Takker så mye.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...