#1 Skrevet Oktober 15, 2007 Hei var ute å kjørte istad og fant ut av at bilen drar litt ujevnt... Av og til drar den ordentlig som den skal, og noen ganger når jeg gir flatt jern så drar den men ikke sånn som den burde..virker som om den slurer på en måte. Noen som vet det kan komme av? Er det belte til kompressoren? Når jeg kjørte hjem fra jobb idag og lå i 4. gir..så gav jeg flatt jern og da tok det litt tid før den reagerte skikkelig (ca 1-2 sek) også begynte den å dra.. Prøvde å gå over slanger med startgass men merket ikke at det skjedde noe.. tok også litt bilder av ting jeg lurer på! Fant ut også at den vakumslangen som går inn på speedometeret ikke suger luft lenger..kan det komme av at jeg har fjernet kullfibertanken? Turbotrykkmåleren virker ikke lenger Bilde 1: Den blå ledningen er ikke koblet på noe, skal den være det? Bilde 2: Hva er det her for noe? Så at noen slanger rundt der var litt sprekt opp. Bilde 3: her er den vakumslangen som jeg nevte i forrige innlegg. Den suger ikke noe luft lenger plutselig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...