#1 Skrevet Oktober 15, 2007 Langlys funksjonen(vippa) på det ene nærlyset mitt, virker ikke lengre! Noen som har mekket på disse og som vet hvordan de virker? Er dette ting som bruker å ryke? Regner med jeg må ut med lykta for å kunne gjøre noe med den: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2007 Pæra er gåen...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2007 Nei, dette er nærlyset som har en "vippe" funksjon som aktiviseres sammens med langlyset. Nærlyset stilles ihvertfall en god del opp! Er usikker på om det er pære-sokkelen i lykta som justeres, eller om det er en klaff som forandrer lysbildet: klø : Høres et tydelig "klikk" på den siden som virker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2007 må nok til med ny lykt der ja..men hvis bilen din er norsk og 1.gang regga i 2003 skal det gå på kjøpsloven..for den er laget for å holde lengre enn 5 år.. fikk nye lykter foran og bak, ny turbo, motorfeste osv uten problem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2007 Det er riktig, det er en "klaff" som flyttes ut av veien slik at lysbildet endres. Det er nok elektromagneten som kontrollerer klaffen som er defekt, men det kan selvfølgelig være en dårlig kontakt også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2007 Langlys funksjonen(vippa) på det ene nærlyset mitt, virker ikke lengre! Noen som har mekket på disse og som vet hvordan de virker? Er dette ting som bruker å ryke?Regner med jeg må ut med lykta for å kunne gjøre noe med den: gråter : Ja, også er jo disse bilene satt så "pent" sammen at fronten på bilen må demonteres for å få ut lykta...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...