#1 Skrevet Oktober 15, 2007 Hei Det går 2 ledninger til en tempføler på innsuget på 3b motoren. Hvem skal hvor på sensoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2007 Ingen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2007 Ingen som kan hjelpe? Hvis du tenker på tempføler for innsugsluft så er jeg 99% sikker på at det har ingen betydning. Er bare ett temp føler element (PTC eller NTC, husker ikke i farta) og det har ingen polaritet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2007 Det er den jeg tenker på ja, er vel et ptc element. Har fått lest meg frem til såpass at hvis den ikke er koblet til tror ecu at det er 40+ grader ute. Men hvis det er likegyldig er det jo bare å lodde Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2007 Bare lodd ivei du...har ingen ting å si hvem som er hvem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...