(Bodø Lokallag:) Julebord?

Anbefalte innlegg

Blir det julebord i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble tatt opp på møtet på Peppes ikveld, og det var unisom enighet om at dette skal vi få til :)

 

Det blir omtrent samme opplegg som ifjor, uten at jeg veit så mye om det, da jeg ikke var medlem på den tida, men jeg kan jo si at det blir felles mat, hvor Bjørn skal være servtør/stripper ;), livemusikk ved Tor ;), og det av alkoholholdige, flytende substanser man ønsker i tylle i seg, ordner man selv.

 

Dato kommer seinere, men det blir rundt den første, åttende eller seinest femtende desember.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn som srvitør/stripper... interessant *ta med kamera*

 

Håper virkelig jeg får vært med i år. Ble syk sist vi hadde julebord, så fikk ikke vært med. :(

Hadde vært utrolig morsomt å tatt en fest med de i klubben. Har fått inntrykk av at det er endel "halvnormale" folk her :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den 8.des har jeg annet julebord. Ikke at vi/dere ikke kan ha julebord den dagen av den grunn. Men greit å gi beskjed om tenkte jeg. Kanskje fikse en sånn meningsmålingssak(poll?) med noen datoer for å finne ut når det passer for flest?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint at det blir julebord. I desember så får ikke jeg mulighet uansett. Men blir sikkert like stor oppsluttning som ifjor og kanskje bedre.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor pleier slik å holde? Hjemme hos noen, eller leies det lokaler for anledningen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn som srvitør/stripper... interessant *ta med kamera*

 

You wish: bråk :

 

---------

 

 

Grunnen til at vi ikke vet eksakt dato er fordi det hele avhenger av lokalet vi tenkte vi skulle bruke.

Ifjor brukte vi felleslokalet til Galnåsmyra borettslag, Myrstua..

Så kommer tilbake til eksakt dato, men bare så det er sagt, det kommer aldri til å passe for alle uansett.

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. tror det ville gjort seg bra med et par bunny-bilder av deg her på forumet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blitt diskutert no mer om dato eller? Jeg har nå fått bekrefta at jeg har julebord med jobben den 8. desember..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, slik blir det:)

 

Julebordet avholdes Lørdag 15 Desember på Myrstua..

Klokkeslett kommer jeg tilbake til..

 

Det blir servering av mat, menyen er vi ikke helt sikker på, men siden Tor i kompanjongskap med Bjørn Tore driver med strutseoppdrett på Tverlandet så er det mulig vi får eksotisk kjøtt på menyen;)

Pris pr. kuvert kommer jeg da altså tilbake til..

 

ALLE tar med seg sin egen drikke, ingen begrensninger.. Flere toalett å benytte hvis det blir for mye av det gode..

 

Har du tenkt å komme?

Ja, i såfall er påmelding satt til senest Søndag 9.12..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, slik blir det:)

 

Julebordet avholdes Lørdag 15 Desember på Myrstua..

Klokkeslett kommer jeg tilbake til..

 

Det blir servering av mat, menyen er vi ikke helt sikker på, men siden Tor i kompanjongskap med Bjørn Tore driver med strutseoppdrett på Tverlandet så er det mulig vi får eksotisk kjøtt på menyen;)

Pris pr. kuvert kommer jeg da altså tilbake til..

 

ALLE tar med seg sin egen drikke, ingen begrensninger.. Flere toalett å benytte hvis det blir for mye av det gode..

 

Har du tenkt å komme?

Ja, i såfall er påmelding satt til senest Søndag 9.12..;)

 

Uff..hadde tenkt meg julebord,men da har jeg tatt juleferie går alt i boks. Tor og deg selv som BT eller meg? hmm: klø : Ble forvirret her nå.:P

 

Ønsker alle et fint julebord!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor og deg selv som BT eller meg? hmm: klø : Ble forvirret her nå.:P

 

Ønsker alle et fint julebord!:)

 

Du og Tor ja;)

 

Kristoffer:

 

Myrstua ligger i Galnåsmyra;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du og Tor ja;)

 

Hehe..jaja..da skal jeg ha utbytte:stikke:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en beskjed om at det var enkelte som lurte på hvordan dem skulle melde seg på..

De som vil delta kan sende Tor en sms på 97097070, skriv ditt navn og eventuellt om du skal ha med partner:)

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump...

 

Verken for tidlig eller for sent å melde seg på folkens;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har meldt meg på via sms til Tor ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare sjekke opp datoen mot jobb, så melder jeg meg på om det ikke kræsjer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag 15. Desember går flyttelasset mitt oppover landet, så Julebordet må nok dessverre vike iår....

Men siden man ikke kan forlate byen uten å ha en "liten" fest, har vi lånt Barbeint i byen Fredag den 7.Desember fra kl 1900.

Alle er velkommen. Ps. Reduserte priser i baren...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er påmeldt? Blir det noe av julebordet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er påmeldt? Blir det noe av julebordet?

 

Såvidt meg bekjent så er det:

 

Tor

Meg

Du

Sigurd

 

Og så har jeg fått et "jeg kommer nok" fra flere:o

 

På søndag/mandag er mer eller mindre siste frist for påmelding, da mat osv må planlegges..

men, hvis vi bare blir 4stk så kan vi liksågodt møtes hjemme hos noen istede for å leie et lokale..

 

 

Så folkens, Sjå t Hæl***** å meld dåkker på!!!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fack!!!! Har jo helt glemt av julebordet...

 

Sign me up :)

 

Endelig noe som blir arrangert når jeg har fri fra jobb :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :: bh :: bh :: bh :: bh :: bh :

 

Er det ikke så jææævlig typisk???

Jeg må desverre melde avbud ettersom vi har fått masse "syke" folk på jobb, så jeg må jobbe istedet : bråk :

:bs::shf:

 

Skulle det bli noen forandringer opp mot helga, så sier jeg ifra. Får heller ta med meg matpakke hvis det blir for lite mat : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :

 

Er det ikke så jææævlig typisk???

Jeg må desverre melde avbud ettersom vi har fått masse "syke" folk på jobb, så jeg må jobbe istedet : bråk :

:bs::shf:

 

Skulle det bli noen forandringer opp mot helga, så sier jeg ifra. Får heller ta med meg matpakke hvis det blir for lite mat : haha :

 

Bare slapp helt av, vi har mat nok;)

 

-----------

 

Tok oss et lite planleggingsmøte idag..

 

- Maten blir servert fra 20:00..

- 250.- per kuvert, mulig det blir billigere, vi må bare regne over utgiftene..

- Alle tar med det de vil drikke, skal du ha brus til maten, ja så tar du med brus selv;)

- Kleskode finklær, hvis noen dukker opp i slarsk klær så har jeg et nytt balltre;)

 

Vi blir +/- 10stk..

 

Vel møtt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Galnåsmyra 51 som er den korrekte gateadressen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.