Anbefalte innlegg

Sitter å ser på felger på wheelstudio.com, fann noken ej likte og lurer på å bestille. Men kva slags dekk skal ej gå for? Toyo Proxes 4 eller Falken FK-452? Dette gir ein pakke på rundt 1960 dollar. Kor mykje blir det i norske kroner?:)

 

x med 5.3 +25% mva og legg på frakt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ikkje så veldi mykje å spare altso..... Men lurer på kor mykje er 2 1/4 inch? Kva dekk du ville gått for da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye tar jetcarrier i frakt for 4x felger over dammen , hjem til Norge.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ej la inn på wheelsstudio.com no, då stod det at frakta kom på 175 dollar, og det er jo ikkje så gale...:) Men spørs jo leveringstida da.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig grei pris for frakt, men om det er 2 mnd fraktid er det jo litt små surt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det går ikkje:p Vil ha felga og sommer no!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vekta har nok ikke så mye å si på båtfrakta, er volumet som teller!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du kommer vel ikke over 70 kg på 4 stk felger. Så det er nok volumet det går på ja. Tenkte lbs. jeg og da veier jo felgen halvparten i kg : dum :

Vet ikke hvor mange felger du får på 70 dm3 jeg, men frakta blir vel iallefall ikke mer en 500 kr, og det er jo ikke så ille uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved bruk av Jetcarrier og sjøfrakt må varen hentes på Tistedal, eller så må en også betale frakt innen Norge i tillegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du kommer vel ikke over 70 kg på 4 stk felger. Så det er nok volumet det går på ja. Tenkte lbs. jeg og da veier jo felgen halvparten i kg : dum :

Vet ikke hvor mange felger du får på 70 dm3 jeg, men frakta blir vel iallefall ikke mer en 500 kr, og det er jo ikke så ille uansett.

 

du får akkurat 2små felger;)

 

så under 895 kommer du nok ikke;)

pluss en 4-500 i ennenlandsfrakt tenker jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muli å få det frakta med fly da? Disse jollene bruka no 1 måned på turen over dammen.... Har no ikkje felga før i mai då:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fly er dyrt, da kan du likesågodt sende med noe annet gitt:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte TireRack.com når jeg kjøpte mine felger med dekk. Meget bra priser og service!

Meget bra pris på shipping også, 288,- dollar : eek : med UPS. 4 dager etter så lå felgene på trappa! : rock :

 

Han her må vel ha brukt fly? prisen er no ikkje så altfor gale i forhold til tida det tek med båt....: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

288 dollar er ihvertfall veldig billig for flyfrakt av 4 felger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

betalte 3100 med jetcarrier jeg.. for 4 stk 19".. ikke såå billig, men ok..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

betalte 2000kr jeg for å få sendt felger med fly til Norge, ikke ille det syntes jeg når båt tar en evighet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får akkurat 2små felger;)

 

så under 895 kommer du nok ikke;)

pluss en 4-500 i ennenlandsfrakt tenker jeg;)

 

Da er det jo billigere å sende de med fly da. Betalte ca 1000 fra tirerack for et par år siden, og de var hjeme hos meg 5 dager etter at de var kjøpt og betalt.

Så da ville jeg hørt om hva de du kjøper av har å tilby, USPS var det jeg brukte, og de er billige i forhold til fedex og ups.

 

288 dollar er en bra pris det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

betalte 2000kr jeg for å få sendt felger med fly til Norge, ikke ille det syntes jeg når båt tar en evighet...

 

Hvem bruke du, og hvor tar jeg kontakt?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem bruke du, og hvor tar jeg kontakt?;)

 

Hør med USPS, de er det rimeligste alternativet, det er jeg ganske sikker på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk svar fra en butikk i statene som bruker UPS, de mente frakten kom på 700$

Noe jeg syntes var litt dyrt.. Er like mye som felgene:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send det med jetcarrier, hvem firma var det!? får felger over nå som kosta meg 1500 i frakt og moms! sendt med jetcarrier!

men dog med båt, så du får den jo ikke til norge før langt ut i mai da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommern er rett rundt hjørnet:P får felgene uti mai? samt at jeg må få de sendt oppover fra Oslo området og til Tromsø.. er ikke helt aktuelt:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderte det.. Fra TSW

Men kom på 1000,- i frakt pr felg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg kom på 800 for shipping..19". Rett hjem på døra. Lav kurs, så orket ikke å vente på jetcarrier osv!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.