Anbefalte innlegg

Hvor få dette gjort rimelig og bra ?

 

Noen som har lyst på oppdrag ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegard Hansen her i klubben jobber vel gjerne på Tromsø Bilpleiesenter.. hvis jeg ikke husker helt feil;)

 

Sotingen ville jeg kjørt til Alta og gjort hos Magnus Hyld Pettersen der oppe.. Gjør vanvittig bra jobb.. koster derimot litt mer en rullene med film du får kjøpt på bilextra... Men verdt penga!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vess du ikkje bor så langt unna kiruna så vill eg annbefale at du fær dit. Eg betalte 2900nok førr å sote alle rutn på min golf 4, ikkje siderutn framme da seff:p men ræssn av rutn. D e verd pængan(svinbelli).

mvh Anders Sandvoll

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

btw du må ringe å bestille time. tlf +4698013471 spørr om soting av ruter å så får du svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener å huske at kim betalte 5000 for alle siderutene og bakruta på Autotech, og det er det kvalitet !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jah, 5000.- for alle ruten.. å det er 5 års garanti på jobben å filmen,

kan anbefale det på sterkeste,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

anbefale nu autoteck æ å :) har sedd nån av di bilan di har lagt film på, å d e kvalitet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dæm e ikkje dårli å sote i kiruna heller dr e d 2 års garanti... å d e ikkje belliar itelleg, bakruta e inkludert i den prisn, førr nån lappa meir kunne eg få alle rutn sota men eg e veldig plaga me å få bøter førr d. fikk vell 6000 kr i bot i sommar førr ei toprutestripa d va 2000kr å 1000kr førr pr siderute framme, så eg blei eg ståppa 2 ganga d e ikkje verd d...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. di har nu ikje lov å je dæ bot på stede, du ska får jo mangellapp, å fer du ikje å då å får d fiksa, så får du nok bot..

har nu sjøl blitt stoppa 2 gånga, UTEN å få bot, men mangellapp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg e uheldi såm f*** får bestandi bøter på sånt. har fådd d på alle bilan eg har hadd:s

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om d e dein mørkeste biltema/mekonomen-filmen d har brukt, så sjønna æ godt at du fikk bot...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom over denne siden: http://www.solarplexius.se/default.asp?lang=swe

 

billig og effektiv soting av bilruter, lager alle typer og de sender kjapt.

Har en kompis(medlem Kenneth Furre,) som kjøpte til sin s4, og det ble sinnsykt bra..

Eneste bakdel er når soting er på plass kan man ikke rulle ned vinduer.

 

Her e en link t bilen hans: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=89350&page=3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo helt greit å ha på de bakerste rutene, men lite smart å ha på siderutene fremme !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo helt greit å ha på de bakerste rutene, men lite smart å ha på siderutene fremme !

 

 

 

Jepp, men for show/utstilling/treff.. kan d være griet å skaffe seg til alle rutene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja d e jo d såm ser bæsr ut da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sota alt på golfen, mørkeste mekonomen filmen. Onkel kommer ikke til å bli glad

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oversikt å adresse til folk / bedrifter som soter ruter i Tromsø ?

kjører til tromsø i morgen ...:) så skulle vist kor jeg skal å se om æ får sota vindu :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

autoteck skulle ha 2000+mva før bare bakruta på min passat sedan..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur det blir hos Tom D, i harstad :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Disington (eller no slikt) Harstad Bilglass heite de vel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Disington (eller no slikt) Harstad Bilglass heite de vel..

 

Hehehehehe!Da e 2000kr billig før bakruta!Dæm sku ha 10k før å sote rutn på min: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.