Boning og rengjøring av bilen

Anbefalte innlegg

Har hørt om en plass i Sandnes/Stavanger som de rengjør og boner bilen osv. Hvor er denne plassen og er det noen som har prøvd det? Har ikke tid å rengjøre/vaske/bone bilen for tiden og vil ikke den skal falle henn.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stavanger Bilvask:

http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0HJQJOF&imgt=

 

Har fått vasket bilen der én gang. Var liksom ikke 100% fornøyd, men de har mange fornøyde kunder.

 

Grunnen til jeg ikke var helt fornøyd var at det var en flekk de ikke fikk vekk. Han som vasket bilen så flekken helt til slutt og sprayet på litt ekstra avfetting (etter at voks var lagt på) og prøvde å spyle vekk flekken. Det funka ikke og da ga han bare opp og jeg fikk beskjed om at bilen var klar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye tar dem for hele bilen da? Hva inngår egentlig i "rengjøringen"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan velge! :)

 

Jeg husker ikke priser, men du kan kombinere akkurat slik du vil. Med eller uten; avfetting, voks, støvsuging osv, osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk et positivt inntrykk når jeg ble med en kamerat innom Stavanger Bilvask. Kosta vel 170,- for utvendig håndvask.

Ingenting å utsette på bilen etterpå.

 

Men skeptisk til om de kan så mye avansert innen bilpleie da... Forus Bilpleie tenker jeg er mere avansert på det området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.