Østfold: "Julebord" for lokallaget

Anbefalte innlegg

Dette ble såvidt lufta på forrige sammenkomst hos Christoffer, så denne gangen åpner jeg dørene hjemme for en runde til før jul. Vi var tilsammen 6 personer hos Chris, så håper flere kan komme denne gangen, selvom vi hadde det moro likevel :)

 

EDIT : Nytt forslag til dato : FREDAG 16.NOVEMBER ?

 

Hvis dette skal bli et slags "julebord", er det interesse for at jeg ordner noe spiselig, eller satser vi på at vi klarer oss på flytende og juging? :D Det er selvfølgelig ikke noe flatfyll-fest dette heller, så kjørbar eller ikke, er du hjertelig velkommen!

 

Så sant datoen passer, kan dere melde interesse i tråden her, så får jeg en pekepinn på hvor mange vi blir.

 

 

Kart for å finne frem til meg : gulesider

 

Altså :

 

Fredag 16.november ?

Mat, ikke mat? ( iom jeg har kalt det julebord, hehe )

Kommer du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke møte opp hvis det blir den 30.nov, da det er Julebord med jobben! : bh :

 

men er klar hvis det er rom for flytting av dato!:) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er selvfølgelig rom for flytting av dato. Sånn sett passer det kanskje bedre på en lørdag, mindre sjans for at det krasjer med andre julebord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har forslag/ønsker for en annen dato da? Ikke så altfor mye respons foreløpig, men jeg holder åpent for forslag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredag 16.november, er det for kort frist for folket eller passer denne datoen?

 

Alternativt kan vi jo drøye hele greia til ut i januar.... ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredag 16.november, er det for kort frist for folket eller passer denne datoen?

 

Alternativt kan vi jo drøye hele greia til ut i januar.... ?

 

Ser ikke ut som om det er noe umulighet for meg dette hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært artig dette =D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ihvertfal ikke satt meg opp noen planer enda for 16. som jeg kan se. Så er nok godt mulig jeg er med på det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da kan det jo se ut til at det kan bli den 16. da : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da kan det jo se ut til at det kan bli den 16. da : ja :

 

Johooo :venner: Hehe,

 

Ulp, må kanskje tenke på sjafør oppi skogene da ? Hmm, MARTIN ; det blir ikke deg ;) Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har inget føre da jeg heller, så holder av datoen jeg også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror faktisk dette passer for meg også:) Morro, da blir det rock n roll da: rock :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi klarer oss vel med flytende?! For min del hvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer meg vel og lenge med flytende jeg også, men blir det skrikende behov, kjører jo de fleste pizza-sjappene rundt her ut med pizza på relativt kort tid... Ellers skal jeg sørge for å ha laptop`en oppkoblet og klar. Har ikke noe annet enn klubb dvd fra 2003, så om noen har noe ferskere, er det bare å ta med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jeg, men er ikke helt sikker på om jeg blir kjørende eller ikke.. ser mest slik ut nå, egentlig.. derfor lurte jeg litt på åssen er føre borti skauluggen der? Mye fartsdumper? :o Sliter litt med nærkontakt med moder jord etter at vinterhjul kom på, men er jo morro med en utfordring : rolleyes

 

Kan da også ta med en eller kanskje 2 når jeg evt skal dra igjen, men må kanskje dra litt før siden jeg skal hente madammen etterpå. Er plass til et par på vei til også, hvis det blir kjøring :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veiene er kurante, veien frem til Toys kjenner du jo, så er det bare å fortsette videre mot Fredrikstad et par minutter til. Når du tar av inn mot Fredheim ( til venstre rett før gangbroa ), så er veien litt så som så. Det er mye asfalt lapping, så greit å ta det pent for sikkerhets skyld. Når du har kommet opp bakken (ved et gammelt vaskeri/industribygg ) og skal kjøre inn på Gamle vektervei ( gata jeg bor i ), så kjør ut på kanten av veien!!! For all del ikke kjør midt i , er mang et eksosanlegg og understell som har fått solid juling der.

 

Selvom jeg bor i nr.8, så parker utenfor nr.10 ( stor grusparkering med masse materialer og drit, ting tar litt tid meg meg om dagen se, hehe )

 

 

Noen som vet sånn ca. når de dukker opp forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt dårlig men jeg trur ikke jeg får detta til ...

Skulle det skje noe så dukker jeg bare opp... Hvis ikke så får dere ha en feet kveld .. :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei ;) skal nok komme fram.. fort pleier det ikke å gå : rolleyes

 

Jeg kommer når det er åpent jeg :) må rekke hjem fra jobben og skifte og sånn da.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stenger barnehagen her sånn rundt halv fem, så er det greit om jeg rekker en dusj og en matbit først, men regner jo med at andre skal det også. Fra halv sju og utover passer vel for de fleste?

 

 

Mats : Bare å dukke opp om sjansen skulle by seg ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg ta med noen på veien, så er det bare å si fra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen jeg skal ta med fra mellom askim området og særp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for i går da ;) Blei ikke så mange, men var da artig læll : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Indeed. må si jeg er skuffet over dette lokallagets interesse for å finne på noe men :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en fin kveld i går :)

 

Synd det ikke er fler som dukker opp på ting når lokallaget setter igang noe!

 

Men håper det dukker opp flere utover på ting :)

 

Kjenner sambokkaen(vet ikke hvordan det staves) I dag ass :) Daaamn you alexander ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen var det sambuca i bildet her også?? hehe, neida,husker vel de godt.. Litt kjedelig at det ikke dukker opp flere, men men. Som hos Christoffer var det moro likevel, jeg ble iallefall skikkelig på snurr etterhvert :D Takk for en artig kveld gutta !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.