Anbefalte innlegg

Inspirert av Tommy begynte jeg å lage meg litt ekstra lagerplass i dag. Tenkte å sette interiør osv opp her, så slipper det å stå på gulvet og ta opp plass..

Fått opp "bjelke" og en plate.. Dette var ikke lett å balansere, spesiellt ikke ettersom benken var full av tempodeler og ledningen til drillen aaalt for kort! Ikke langt unna at vi fikk vår første HMS sak ettersom det er vanskelig å være stødig i steget med munnen full av skruer (sikkert vondt å svelge!), en drill man må hale med seg og en laaang planke balanserende på skulderen!!

Benken ble selvsagt ikke ryddet før økten var ferdig: rolleyes

hylle.jpg?t=1201731729

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på værste i dag også gitt! Og gjett hvem som kom på besøk, joda det var Rune Andre.. Vi pratet litt skit og han dro.. Trodde jeg, for litt etterpå kom han inn igjen for å låne snøskuffe og spade!

IMG_0725.jpg?t=1201892427

Han stod bom fast med forhjula nede i en skikkelig dump! Men det morsomste var da jeg skulle trekke han løs med min bil, for da endte det opp med at jeg også stod bom fast! Heldigvis kom Mr. RA seg løs og kunne gi meg en liten skubb :P

Det snødde skikkelig i dag, i oppoverbakken etter Hellerudsletta stod trailerne på kryss og tvers, til og med personbiler stod fast på det vanskelige føret!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på værste i dag også gitt! Og gjett hvem som kom på besøk, joda det var Rune Andre.. Vi pratet litt skit og han dro.. Trodde jeg, for litt etterpå kom han inn igjen for å låne snøskuffe og spade!

IMG_0725.jpg?t=1201892427

Han stod bom fast med forhjula nede i en skikkelig dump! Men det morsomste var da jeg skulle trekke han løs med min bil, for da endte det opp med at jeg også stod bom fast! Heldigvis kom Mr. RA seg løs og kunne gi meg en liten skubb :P

Det snødde skikkelig i dag, i oppoverbakken etter Hellerudsletta stod trailerne på kryss og tvers, til og med personbiler stod fast på det vanskelige føret!

Inne ved oss der er det helt ekstremt.Var der i går en tur..Kompisen til Tom, geir..Måtte trekke meg ut, satt bom fast! Tenkte jeg skulle låne snøfres av en jeg kjenner og ta meg en skikkelig runde der oppe.

Men først må jeg til Haugesund en tur i hælja..så tar det på mandag :)

R.A..Ny bil?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørjan: Når kommer du med bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørjan: Når kommer du med bil?

Om tiden strekker til så kommer den i løpet av uken, men mest sannsynlig blir det ikke før til helgen tenker jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

R.A..Ny bil?: klø :

familie bilen dette der vel.. på ubestemt utlån av svigers:o

det som var veldig gøy, var når endre skulle være så snill å trekke med utav gropa jeg satt fast i, så kjørte han seg fast på flatmark.. hehe

hevnen er søt :evil:

merk at Endre ikke klarte å komme seg helt utav bilde... bildebevis kalles dette.. må bare forstørres en smule

DSC00402.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det innrømmet jeg med en gang Rune Andre:o

Men jeg kan ikke helt se at det er meg på bildet, så kanskje jeg var litt kjapt ute med innrømmelsen.. he he..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er glad jeg ikke driver å kjører der oppe med golfen:p jeg er vell den eneste som nesten setter seg fast i nedover bakker:P haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bedre bilde av deg og så klart.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dugnad i neste uke!!

Jeg handler inn litt kabel neste uke. Vi må få gjort klart til å få skikkelig strøm der inne nå. Så til uken blir det kabelstrekking og stikkkontakt-skruing! Dugnaden blir etter tirsdag en gang, er det en dag som passer bedre enn andre for dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..Onsdag, fredag, lørdag, søndag.. de passer for meg mest trolig. Ellers jobber jeg og trener :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dugnad i neste uke!!

Jeg handler inn litt kabel neste uke. Vi må få gjort klart til å få skikkelig strøm der inne nå. Så til uken blir det kabelstrekking og stikkkontakt-skruing! Dugnaden blir etter tirsdag en gang, er det en dag som passer bedre enn andre for dere?

For min del passer det kun I morgen kveld (etter kl 19), Tirsdag etter kl 17 og onsdag etter kl 18.

Resten av uken er opptatt:o Kommer med cabben en av dagene også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morgen skal jeg på The Cure konsert så da passer det dårlig! Ellers er onsdag og torsdag best ettersom jeg trenger litt tid til å skaffe kabel..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det blir det dugnad onsdag kl. 1700!

Tommy har handlet el. artikler så nå er alt klart for å begynne å legge ogg strøm!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg også, men først rundt 18.30 siden jeg jobber til 18.

Er det en av dere som hadde orket og svippe meg hjem (på Oslo siden av Gjelleråsen)? Da kunne jeg fått satt igjen cabben når jeg førts er der oppe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Hvor er det du bor da? Er det på vei inn til oslo så skal jeg den veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Hvor er det du bor da? Er det på vei inn til oslo så skal jeg den veien.

På grensen mellom Oslo og Nittedal langs RV4/Trondeimveien "vegg i vegg" med Vestli (Skillebekk).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det lar seg nok ordne, så lenge du ikke må være hjemme så tidlig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy FAEN det var et helvete å måke inngangen til Ørjan så han kan kjøre inn i morgen. Alt hadde frosnet til is og spaden bare bøyde seg når jeg måkte. Slo alt løs med hammer..Mye banning og svette seinere ble det en ren og klar port :)

Vet ikke hvor lav den caben din er, men de fleste biler kommer seg inn nå hvertfall :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy FAEN det var et helvete å måke inngangen til Ørjan så han kan kjøre inn i morgen. Alt hadde frosnet til is og spaden bare bøyde seg når jeg måkte. Slo alt løs med hammer..Mye banning og svette seinere ble det en ren og klar port :)

Vet ikke hvor lav den caben din er, men de fleste biler kommer seg inn nå hvertfall :P

Den er ikke noe lav i det hele tatt. Soppen som hadde den før hadde byttet fjærer foran og satt på standard fjærer, men den er senket bak (ser det ut som): dum : Og skulle det ikke gå så er det bare og ta fart så går det: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer nok ikke før i sekstiden jeg heller.. Skal trene og så må jeg hente en skiboks: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen bilder fra dugnaden i dag:

For å klare å åpne porten måtte snø og is fjernes. Aron er på saken:

IMG_0773.jpg?t=1202941110

Ørjan fikk på plass bilen sin og satte i gang med å skru:

IMG_0775.jpg?t=1202941057

Aron har enten sovnet eller så "sier" han farvel til delebilen..

IMG_0776.jpg?t=1202941129

Tommy og jeg legger opp ledninger til strøm. Legg merke til den dristige balanseringen på et lite skap:

IMG_0777.jpg?t=1202941156

Det var ikke bare bare å opperer så høyt oppe i luften og vi hadde noen nesten ulykker:

inkog.jpg?t=1202941863

Titt titt..

ikog2.jpg?t=1202941899

Det var alt for i dag! Godt jobbet folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.