Anbefalte innlegg

Takk :)

Får se hva det blir til..Må uansett få solgt unna noe, kan ikke ha 3 interiør :P holder med et i hver bil...hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et par bilder av dagens økt.. fikk ut girkassa i dag ..:) så et bilde av hullet i bilen til aron: smil :

CIMG2220_800x600.JPG

CIMG2199_800x600.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å ligne noe dette Tommy!

 

Tenkte meg opp dit etter jobb i dag, må få gjort ferdig bremsene på golfen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har musefeller? Jeg så en liten krabat i bilen til Tom i dag.. Den forsynte seg hjertelig av noe søppel som lå i einsern hans! He he..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bs::nana:: haha : måtte jo være tom: klø : kommer til å være der oppe i hele morgen. noen som holder meg med selskap? ... foresten,, bare et par dager siden det var mus i 2ern hans å..hihi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he.. Han fortalte om det ja.. Han var der oppe en tur i dag da jeg var der. Men det er jo mye mus i år så:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men uansett så er jeg ikke keen på så mye mus på værste, he he.. Vi får sette opp noen feller tenker jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bs::nana:: haha : måtte jo være tom: klø : kommer til å være der oppe i hele morgen. noen som holder meg med selskap? ... foresten,, bare et par dager siden det var mus i 2ern hans å..hihi

 

Jeg kommer opp en tur der i 12 tiden..Må komme igang igjen. Motivasjonen har synket de siste ukene, men når er du der oppe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte å kline opp noen bilder av dagens økt, men så tok sikringen kvelden.. Og siden den er ikke mulig for oss å komme til måtte vi bare pakke sammen : dum :

 

Men men, har noen få bilder fra i går da :)

1) Her på værste liker vi rot (På Endre sin plass er det ikke en smule engang):P

2)Tommy prøver ut den nye vinkelsliperen

DSC02553.JPG

DSC02556.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det en ledig plass på værste,en trakk seg og vi vil derfor ha inn en ny en...

 

For mer info kontakt meg.

 

Mvh

Aron

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Johan trekt seg eller? Hvordan er ellers fremgangen deres der oppe for tiden? Jeg kommer sterkere tilbake etter jul!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johan fant ut at han ikke vile være med lenger ja.. Lokalet passet ikke helt med det han hadde tenkt å drive med.

 

Jeg kommer også sterkere tilbake over jul. Har ikke hatt så mye fritid de siste mndene gitt!

 

God jul til hele gjengen og godt nyttår! Håper alle får mange bil-relaterte presanger under treet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johan fant ut at han ikke vile være med lenger ja.. Lokalet passet ikke helt med det han hadde tenkt å drive med.

 

Jeg kommer også sterkere tilbake over jul. Har ikke hatt så mye fritid de siste mndene gitt!

 

God jul til hele gjengen og godt nyttår! Håper alle får mange bil-relaterte presanger under treet!

 

Okay, ja ja...

Burde ihvertfall ikke være noe problem å skaffe en til! Pass på at vi finner en som "passer inn" da Aron!¨

 

God jul gutta! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke jeg som står for avgjørelsen :P greit med godkjenning fra alle ;)

Men blir borte fra og med den 26 til 2 januar, så da må ting skje før eller etter det..

 

Men hvis vi ikke prates før det, så ønsker jeg alle en god jul og godt nyttår :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mye vurdering frem og tilbake ang. julegave til meg selv i år ble det hele løst på veien fra Oslo til Bergen i dag.

 

Har alltid hatt lyst på moped, type gammel, så da jeg fant en fyr som hadde en til salgs tok jeg en avstikker på turen i dag og stakk innom en hyggelig fyr med flust av Tempo mopeder. En av dem ville han selge så den tok jeg med meg i bilen over fjellet mot Bergen:

 

IMG_0619.jpg?t=1198353305

Her er det julegaver til hele familien, selv om den til meg selv er størst;)

 

Et stykk Tempo Swing 50cc, 1960 mod.. Nydelig patina og så godt som komplett!

IMG_0625.jpg?t=1198353607

 

IMG_0624.jpg?t=1198353665

 

Må ha nytt sete og så mangler det ene motordekselet, ellers er alt på plass.. Motoren står, men det er på grunn av at den ikke har blitt brukt på år og dag. Dette må jo være som å skru på en gressklipper i forhold til en golf 1 (som også blir omtalt som en gressklipper!:P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mye vurdering frem og tilbake ang. julegave til meg selv i år ble det hele løst på veien fra Oslo til Bergen i dag.

 

Har alltid hatt lyst på moped, type gammel, så da jeg fant en fyr som hadde en til salgs tok jeg en avstikker på turen i dag og stakk innom en hyggelig fyr med flust av Tempo mopeder. En av dem ville han selge så den tok jeg med meg i bilen over fjellet mot Bergen

 

Eeey grattis, sånn har jeg også. Bare det er en 61 mod uten pedalene, har fothvilere...og annet sete;) Er det håndgir, type 3 gir?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med artig-moped:). Det er faktisk riktig så hyggelig å koble av med å skru på noe annet (og mer primitivt) enn den bilen (eller biltypen) man normalt skrur på. Nå har jo du Boble fra før av, så det behovet burde egentlig være dekket allerede, men en Tempo får man jo til nød plass til i leiligheten:D. Tar jo mindre plass enn en toseter;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom-Rune: Det er en håndgir ja.. Utrolig morsom patent! Akkurat som på de "moderne" trå-sykklene nå til dags..

 

Andreas: Takker! Helt enig med deg ang det med variasjon. Man kan ikke bare holde på med det samme hele tiden, kan bli kjedelig i lengden. Ang. boblen så er det min store dårlige samvitighet for tiden, men den skal få litt TLC til sommeren;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja moro det:) dura rundt på den vi har fra jeg var 14, var jo helt frelst på den tida. Ålreit moped å ha på verkstedet når du må bort og låne ting av de andre f.eks: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he.. Det er faktisk det eneste bruksområdet jeg har kommet på til nå.. Er jo raskere med t-banen til jobben og så slipper jeg alle insektene i munnen når jeg kjører smilende rundt på Tempo`n!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår folkens!

 

Noen som skal opp til værkste i morgen? Jeg er der fra rundt 12 tenker jeg...

 

Må få litt fortgang på denne quattro`n om den skal være på veien til sommeren! hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nyttår!

 

Blir ikke noe værste for meg i dag gitt, men til uken blir det sikkert mer aktivitet!

 

P.S Har alle betalt leia? Hvis ikke så gjør det pronto!!!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der i går en stund, neste steg er motoren og girkassen :D Men angående bremsene trenger jeg litt hjelp fra deg Endre..Noe jeg ikke skjønte helt : klø :

 

Hvis det er noen som er interessert i et 5 dørs interiør fra GTI 16v si ifra..Jeg skal selge mitt nå, med dørtrekk, taktrekk, gulv teppe, og GTI seter foran og bak...Svart interiør :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du opp i morgen Aron? Jeg tenkte meg muligens en liten tur opp etter jobb..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du opp i morgen Aron? Jeg tenkte meg muligens en liten tur opp etter jobb..

 

Ja, tror jeg skal en tur oppover ;) blir rundt 3-4 tiden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.