Anbefalte innlegg

Noen her som har en Golf2 eller jetta2 delebil? Stikker innom høggern ved skjelsvik, men tenkte å høre her også..

 

Trenger blant annet, 1. bærearm, høyre styreledd og bærekule (vinterbilen skal jo bare gå 5mnd til :P så brukt funker nok!)

venstre dørhåndtak/u lås, div slanger til forgasser, nytt førersete (hvis disse fins med høydejustering..)

 

Hadde vert nice hvis noen har oldschool 13" alu felger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg hadde en kollega som skulle kvitte seg med en 2er...han nevte på det forrige uke...tror max 2k for den..kan høre med han hvis det er interesant,el var det bare delene??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en på bilforumet som har noen gromme noen, som står på en volvo 360;)

 

edit;solgt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg hadde en kollega som skulle kvitte seg med en 2er...han nevte på det forrige uke...tror max 2k for den..kan høre med han hvis det er interesant,el var det bare delene??

 

Delebil er nok ikke aktuellt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert ny bærearm, bærekule og endeledd... Etter en kræsj på lørdag :P

Men er forsatt noe som er rart i styringa til Jetta'n : mad : Har ligget under bilen i 3 timer i dag,

målt og studert travers og demontert begge endeledd.. Klarer ikke å finne feilen : bh :

 

Problemet i styringa er at rattet er veldig lett å svinge på, og bilen vil helst svinge i motsatt retning av hvor jeg kræsja, også hører jeg klunkelyder på siden hvor jeg kræsja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.