Anbefalte innlegg

god dag! :)

 

Sveinung Hereid her, eg har en 99 A4 1.8Tq Avant som eg skulle ha sjekket litt opp i,.. TROR eg har noe problemer med turbotrykk og nødmodus og noe greier :( samt ABS feil som blinker av og til. Er det noen i Haugesunds område som har mulighet til og hjelpe meg? Kommer fra Bømlo, hadde vert helt topp om noen hadde kunnet hjelpe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du turen på medlemsmøte på førskommende torsdag er det en viss sjangs for at noen har med seg vag-com!

 

Det med ABS feil kan du finne mye info om bl.a. her men det kan selvsagt også være noe annet galt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har vag-com kabel så ligge i biel heila tiå. men nåken må ta me seg ein bærbare pc me programvaren t ross-tech då. eg kan ikkje me d programmet eg så det hadde vore kjekt om nåken så kan me det konne vist meg (kanskje også flere?) på møte på torsdag??:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stig : er det skikkelig ross-tech kabel du har ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.