#551 Skrevet April 20, 2008 Var ute en liten tur i dag. Det at det blir mørkere rundt kantene, er det noe du fikser på etterpå eller er det på grunn av objetivet? Digger slike bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#552 Skrevet April 20, 2008 Det at det blir mørkere rundt kantene, er det noe du fikser på etterpå eller er det på grunn av objetivet? Digger slike bilder Det blir fikset etterpå heldigvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#553 Skrevet April 20, 2008 Vært ute å tatt litt bilder jeg også. Canon Eos 400D med Sigma 10-20 linse. Justert Curves i photoshop etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#554 Skrevet April 20, 2008 Dagens bidrag fra denne kanten: Adolf! En herlig blanding av rottweiler og dobermann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#555 Skrevet April 20, 2008 Vært ute å tatt litt bilder jeg også. Canon Eos 400D med Sigma 10-20 linse. Justert Curves i photoshop etterpå. Flotte bilder. Likte spesielt godt det siste. Kanon bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#556 Skrevet April 20, 2008 Lekt meg litt med Sigma 10-20'en i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#557 Skrevet April 20, 2008 Fantastisk perspektiv på #2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#558 Skrevet April 21, 2008 Var en tur på Aker brygge igår.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#559 Skrevet April 21, 2008 Bilder fra Førdeturen 2008 Et fra dovrefjell og to fra Strynefjellet. Hva synes "proffene"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#560 Skrevet April 21, 2008 Utrolig mye bra bilder her Ikke er jeg noen bra fotograf, og ikke har jeg helt teken på ps enda, men her er ett bilde jeg tok med et canon kompaktkamera for et drøyt år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#561 Skrevet April 21, 2008 heisann, mange flotte bilder=) ser at det er noen som har sånn svart kant rundt bildet og ser ut som om kontrasten er skrudd opp på bildet? er det photoshop? noen som har en kjapp guide hvordan man legger inn det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#562 Skrevet April 21, 2008 Sort ramme: Image - canvas size - pluss på ca bredde på rammen i boksene (dvs er bildet 27 tilføyer du størrelse for ramme) - husk å velge sort eller hvit ramme! Kontrast kan vel justeres i Image - adjustments mener jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#563 Skrevet April 21, 2008 jeg får vel legge ut bilde her jeg å da, ikkeno speilrefleks men dsct200 fra sony veldig fornøyd med resultatet selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#564 Skrevet April 21, 2008 tusen takk gry;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#565 Skrevet April 22, 2008 Du kan også trykke på F'en (Står for effects mener jeg å husker) som er nederst i layerboksen. Der velger du "stroke" og hvor mange pixler du ønsker den skal være. Trykk på "inside", velg farge og trykk ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#566 Skrevet April 22, 2008 Så utrolig mange bra motiver på vei til jobb i dag. Men hadde ikke med kamera og heller ikke tid til å stoppe. Tror jeg må ofre en fri dag for å stå opp tidlig å ta noe bilder når sola kommer opp snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#567 Skrevet April 22, 2008 Flotte bilder. Likte spesielt godt det siste. Kanon bra! Takk for det. Canon bra Får prøve å ta noen flere bilder nå når sommeren nærmer seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#568 Skrevet April 22, 2008 Bilder fra Førdeturen 2008Et fra dovrefjell og to fra Strynefjellet. Hva synes "proffene"? Kjekke turbilder Men synes du har komprimert dem litt vel mye? Ødelegger mye av intrykket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#569 Skrevet April 22, 2008 Utrolig mye bra bilder her Ikke er jeg noen bra fotograf, og ikke har jeg helt teken på ps enda, men her er ett bilde jeg tok med et canon kompaktkamera for et drøyt år siden Et glimrende bevis på at det ikke er kamera som avgjør, men hva som er foran og bak!! Knakende fint bilde.. Likte det godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#570 Skrevet April 22, 2008 Kjekke turbilder Men synes du har komprimert dem litt vel mye? Ødelegger mye av intrykket. må jo komprimere så mye for å få lagt det ut her:(... eller: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#571 Skrevet April 22, 2008 må jo komprimere så mye for å få lagt det ut her:(... eller: klø : Limit på 102kb... 800x600 og 60% quality i photoshop "save for web" funker bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#572 Skrevet April 22, 2008 Håndholdt Canon og iphoto på macen ble slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#573 Skrevet April 22, 2008 Håndholdt Canon og iphoto på macen ble slik Fin fint! Synd med "forstyrrelsen" i høyre hjørne:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#574 Skrevet April 22, 2008 et nattbilde. hva synes folket om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#575 Skrevet April 22, 2008 Fin fint! Synd med "forstyrrelsen" i høyre hjørne:o hehe.. det er en innramings effekt jeg fikk trykt på gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...