#576 Skrevet April 23, 2008 Tenkte nå å prøve meg på et artsy bilde med dama og meg.. vet ikke helt jeg.. justert noe på curves i ps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#577 Skrevet April 23, 2008 Tenkte nå å prøve meg på et artsy bilde med dama og meg.. vet ikke helt jeg.. justert noe på curves i ps Ville prøvd meg på image - adjustments - shadow/highligts og økt shadows med ca ca20 % og highligts med ca10% Likte godt idéen, men kanskje litt mye skygge til høyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#578 Skrevet April 23, 2008 Litt mye skygge og litt lite pupp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#579 Skrevet April 23, 2008 Ville prøvd meg på image - adjustments - shadow/highligts og økt shadows med ca ca20 % og highligts med ca10% Likte godt idéen, men kanskje litt mye skygge til høyre. Takk for tipset, prøver det! Litt mye skygge og litt lite pupp... Ja, hvis du virkelig vil se puppene mine kan vi sikkert ordne noe! Send PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#580 Skrevet April 23, 2008 Takk for tipset, prøver det! Ja, hvis du virkelig vil se puppene mine kan vi sikkert ordne noe! Send PM! Ja, det var dine jeg tenkte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#581 Skrevet April 23, 2008 Syns det ble litt pussig med shadows/highlights med både den redigerte og orginalen på det forrige bildet jeg.. Er det noe jeg ikke skjønner? Kunne gjerne fått det skikkelig pent, for dama vil ha slike artsye bilder til senere og slikt... Kan legge ved en liten kuriositet, brunosten på Tynset. Et "litt" pragende bygg, lite pent og midt i sentrum: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#582 Skrevet April 23, 2008 Denne tråden blir bare bedre og bedre.. Kan faktisk se nivået har økt sånn generelt, på alle bilder som blir lagt ut på forumet.. Så ett bilde av godgutten 2 uker gammel, som jeg ble greit fornøyd med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#583 Skrevet April 23, 2008 Så ett bilde av godgutten 2 uker gammel, som jeg ble greit fornøyd med.. Du ble greit fornøyd med godgutten? Hehe! Pent bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#584 Skrevet April 23, 2008 Tenkte nå å prøve meg på et artsy bilde med dama og meg.. vet ikke helt jeg.. justert noe på curves i ps [img*]http://i26.photobucket.com/albums/c144/TripleBoy/Photos/Bjrnarogermina4.jpg?t=1208938304[/img] Neste gang må du ta av deg halsbåndet og klokka di. Ellers, ville jeg kanskje satt opp lyset litt annerledes. Hva med å prøve sidelys direkte fra venstresida (sett fra pc-skjermen) slik at høyresiden blir skyggelagt(også sett fra pc-skjermen) med et lite ekstralys som gjør at skyggen ikke blir så hard, og man ser begge øynene deres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#585 Skrevet April 23, 2008 Du ble greit fornøyd med godgutten? Hehe! Pent bilde! Hehe.. Fornøyd med både godgutten og bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#586 Skrevet April 23, 2008 Litt mye skygge og litt lite pupp... ja støtter den:) såfremt det ikke var bjørnar sine du tenkte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#587 Skrevet April 23, 2008 Du, de er faktisk ikke SÅ ille! hehehe. Ang lyssetting så er det gjort i photoshop etterpå.. Klokka og kjede skulle sikkert vært av ja, vi gjorde det i litt hastverk, så var ikke helt gjennomtenkt alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#588 Skrevet April 23, 2008 Photshop er gøy Kamera: Cannon G9 Fokus: Auto Resten: Photoshop (crop og dark strokes) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#589 Skrevet April 23, 2008 Tøft bilde å hatt på veggen det der anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#590 Skrevet April 23, 2008 Her er noen jeg har tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#591 Skrevet April 23, 2008 Tok dette i går. Syntes det ble skikkelig stilig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#592 Skrevet April 23, 2008 Tøft bilde å hatt på veggen det der anders Takk for det Christopher! Enda et, som er uredigert (bare rezisa). Ble litt funky 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#593 Skrevet April 25, 2008 Gikk igjennom vedlikeholdsarkivet mitt idag og fant dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#594 Skrevet April 25, 2008 Testet nytt objektiv i dag. Sigma 70-300mm APO på et EOS 300D innstilt på auto. Vannvittig forskjell fra originalobjektivet Bildet er ikke beskjært og tatt for hånd zoomet til ganske nær 300mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#595 Skrevet April 25, 2008 Et par bilder jeg tok i Thailand i vinter... Canon 400d med org. dritt linse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#596 Skrevet April 25, 2008 Tatt i går med Nikon D40X 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#597 Skrevet April 25, 2008 mange fine bilder her,men savner info om kamera,osv i hver post da jeg nettopp har bestilt meg nikon d40 m 18-55 og 55-200. så kunne vært gøy og sett hvilke bilder som er tatt med dette kameraet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#598 Skrevet April 25, 2008 Ble fornøyd med disse, selv om det siste kanskje ble litt overredigert: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#599 Skrevet April 25, 2008 Er det Sigma 10-20, Mads? Jeg fikk mitt i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#600 Skrevet April 25, 2008 Tenkte nå å prøve meg på et artsy bilde med dama og meg.. vet ikke helt jeg.. justert noe på curves i ps Ikke så ille dette her. Litt mer jobbing med lyssettingen så er du i boks. Tips... ta av deg klokka Og beskjær det slik at underarmene dine synes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...