#601 Skrevet April 28, 2008 noen bilder jeg tok av bror sin bil idag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#602 Skrevet April 29, 2008 noen bilder jeg tok av bror sin bil idag:) Fin plass og ta Photoshoot på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#603 Skrevet April 29, 2008 Litt bilder fra Rally stavanger som var for et par uker siden. Tatt med Nikon 70-200 f/2.8VR og D300. +Et par bilder av Rune's Audi A4: Nikon D300 og Tokina 12-24 Og her noen av mer kunstnerisk art: Hellestø - 70-200 f/2.8VR og Nikon D300 Utsikt fra lifjell - Tokina 12-24 og Nikon D2x 50mm 1.2, Nikon D2x 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#604 Skrevet April 29, 2008 Sagt det før, og sier det igjen, meget bra bilder i denne tråden her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#605 Skrevet April 29, 2008 Flotte bilder Magnus! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#606 Skrevet April 29, 2008 Fikk en morsom pakke i posten i dag: haha : © Arnstein Sperstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#607 Skrevet April 29, 2008 Jeg er helt fersk i hobbyen. Har null peiling så bare prøver meg frem Tok et par bilder av blomstene ute her:p Canon EOS 350D Lukkertid 1/500 brennvidde 47,0 F-tall 5,6 Kom gjerne med tips til hva jeg kan gjøre bedre her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#608 Skrevet April 29, 2008 Blir nok hengt av samboeren om ho finner ut at jeg har publisert dette, men pytt.. Jeg syns det var for drøyt å betale 10.000 for et bilde fra Fame* og tok isteden en liten fotosession her hjemme da madammen gikk høygravid med sønnen vår. Gammelt bilde ( 1 år ), men kom på det nå når jeg så denne tråden igjen. Husker ikke hvilke innstillinger jeg brukte, og bildene er jo dessuten regigert ganske så mye i PS. Resultatet ble jeg iallefall fornøyd med ( selvom det fader ut litt for mye på magen ). Ellers var vi i Trysil i helga, og knipset et bilde av snøen som smeltet fra taket, ned i de gamle utskjærte tre-takrennene. Kamera : EOS 350D med standard kit-linse ISO 100 Lukker : 1/200 Bleder : F5,6 Brennvidde : 55mm Egendefinert hvitbalanse Ellers kun endret størrelse for web, ingen annen bildebehandling. Skulle bare vært en dråpe i fokus også, så hadde bildet blitt litt bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#609 Skrevet Mai 1, 2008 Legger ut et par til jeg tok... Fortsatt ny me fotoapparat, men kommer vel me tiden.. =D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#610 Skrevet Mai 1, 2008 Noen bilder tatt av min tidligere rs2, fotograf Mats Almås.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#611 Skrevet Mai 1, 2008 Solnedgang i kristiansund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#612 Skrevet Mai 1, 2008 Driver og prøver meg litt fram her.. "dekksparkerne" Må være trådens beste bilde! "No.. Den tek se no fram ja" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#613 Skrevet Mai 1, 2008 Prøvde meg litt på HDR i dag. Synes dette ble et greit resultat for å være første gang iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#614 Skrevet Mai 1, 2008 Skikkelig stemningsbilde Petter.. Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#615 Skrevet Mai 1, 2008 Takk for det. Her kommer et par til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#616 Skrevet Mai 1, 2008 Knipsa litt i dag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#617 Skrevet Mai 2, 2008 Et som ble ny avatar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#618 Skrevet Mai 2, 2008 Utrolig fine bilder Finn Kristian! Misunnelig på kameraet og kremoptikken din!! Et bilde jeg knipsa i går: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#619 Skrevet Mai 2, 2008 Utrolig fine bilder Finn Kristian! Misunnelig på kameraet og kremoptikken din!! Takk! Ditt ser da ut til å fungere det også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#620 Skrevet Mai 2, 2008 Et som ble ny avatar... Tøft! Bra plass for bilbilder der nede.. Andre forlatte industriområder som funker bra i området eller? Har forresten et D3 på vei med UPS-express fra USA nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#621 Skrevet Mai 2, 2008 Tøft! Bra plass for bilbilder der nede.. Andre forlatte industriområder som funker bra i området eller? Har forresten et D3 på vei med UPS-express fra USA nå Takk! Ganske kjekk plass det der ja. Har tatt noen nede under bybrua, nede ved kornsiloene på kaia. La vel ut et par her i tråden. Ellers er det vel mulig å få til noe i Sandnes på kaien der. Har du noen gode plasser på lur? Leste at du hadde bestilt deg et slikt ja.. Ble litt misunnelig nå . Gleder meg til å se eksempler på "DOF" med FF nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#622 Skrevet Mai 2, 2008 Takk! Ganske kjekk plass det der ja. Har tatt noen nede under bybrua, nede ved kornsiloene på kaia. La vel ut et par her i tråden.Ellers er det vel mulig å få til noe i Sandnes på kaien der. Har du noen gode plasser på lur? Leste at du hadde bestilt deg et slikt ja.. Ble litt misunnelig nå . Gleder meg til å se eksempler på "DOF" med FF nå Tja, basen på tananger eller i dusavik kan være tøft. Har vært ute der et par ganger og knipset. Oh, yes. Gleder meg! Tipper 50mm 1.2 og FF er riimelig rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#623 Skrevet Mai 2, 2008 Var på en langweekend i Roma her forrige helg å knipsa en haug med bilder. Legger ut to bilder jeg sysnt ble tøffe. Litt HDR-look på de da det kom litt styggevær en stund! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#624 Skrevet Mai 2, 2008 FF = Foo fighters? Full Format 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#625 Skrevet Mai 3, 2008 Denne tråden har jeg ikke sett før. Akkurat en slik tråd jeg har hvert på utkikk etter, en fotograftråd med bilinteresse Utstyrt med Canon 30D og Canon EF-S 17-55mm IS har jeg tatt et par bilder siden jeg fikk utstyret. Her kommer et par bilder ihvertfall: 18mm 5,6 1/100 Justert kontraster og ps\et bort et vindu som var i veien. 18mm 3,5 1/100 Justert kontraster og lagt paa en liten vignetting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...