#651 Skrevet Mai 6, 2008 Flotte bilder! Utrolig vanskelig å ta bra bilder av dyr. Mye lettere med f.eks. en bil, som alltid står stille og som du kan gå rundt så mye du vil uten at den snur seg etter deg Legger ved ett bilde som jeg ble sånn halvveis fornøyd med etter masse photoshopping.. Aaaaw.. Jämthund? Nydelig bikkjeskinn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#652 Skrevet Mai 6, 2008 Et selvportrett jeg tok for ei stund tilbake: Det eneste ordentlige jeg har tatt sådan, og ble egentlig fornøyd med resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#653 Skrevet Mai 6, 2008 Tok et langs vegen i dag... Synes det ble et bra vårbilde jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#654 Skrevet Mai 7, 2008 Tok et langs vegen i dag... Synes det ble et bra vårbilde jeg.. Jeg likte det veeldig godt;) Kan godt hende at noen fotoguruer som ikke er så betatt av bilen din som jeg, finner noen feil med bildet;) Veldig bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#655 Skrevet Mai 7, 2008 Må innrømme at det motivet som er mest brukt er denne gule pels-greia av en labrador Pene bilder og hund Kanskje en smule slankere en min sofagris (Gul labrador det også) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#656 Skrevet Mai 8, 2008 Tok et langs vegen i dag... Synes det ble et bra vårbilde jeg.. Meget fint bilde, men for å gi noe kritikk syns jeg deler av fronten går litt bort i skyggen av trærne antar jeg. Mister liksom halve grillen og sånn, men nå er kanskje ikke dette bilde av bilen først og fremst. Også er ikke himmelen så spennans, kanskje ta bilde en kveld med litt spennans himmel og lage et HDR bilde av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#657 Skrevet Mai 9, 2008 Et av noen jeg tok i går kveld av broderns sportback 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#658 Skrevet Mai 9, 2008 Et jeg tok på jobben i går. Litt hart komprimert kanskje men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#659 Skrevet Mai 9, 2008 Photoshop er en genial ting. Her er en biledserie på 3 bilder satt sammen med auto photomerge i photoshop. nesten 180grader viewe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#660 Skrevet Mai 10, 2008 Forrige kvelden var jeg ute en tur og testet det nye "sugekoppfestet" på D50-en. Så med kameraet plassert heeeelt bakerst på siden av Caravellen, 10-20mm og en snerten liten remote så ble resultatet slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#661 Skrevet Mai 10, 2008 Forrige kvelden var jeg ute en tur og testet det nye "sugekoppfestet" på D50-en.Så med kameraet plassert heeeelt bakerst på siden av Caravellen, 10-20mm og en snerten liten remote så ble resultatet slikt Hvilket feste er det du bruker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#662 Skrevet Mai 10, 2008 Hvor har du bestillt sånn feste? Får det til 350d også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#663 Skrevet Mai 10, 2008 Tipper det er manfrotto sugekoppen? Har et slikt liggendes på jobben, men har aldri testet det. Ganske god sugeevne, men har litt nerver for å stole 100% på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#664 Skrevet Mai 10, 2008 Langt ifra like bra som de andre bildene i tråden her, men ble ganske fornøyd med dem selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#665 Skrevet Mai 10, 2008 Tipper det er manfrotto sugekoppen? Har et slikt liggendes på jobben, men har aldri testet det. Ganske god sugeevne, men har litt nerver for å stole 100% på det. Fant noen på fotovideo.no Tror jeg hadde vært litt stressa selv ja. Hehe.. Egner seg vel best på parkeringsplasser , ikke i 100-sona. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#666 Skrevet Mai 10, 2008 Det er ett slikt feste, kjøpt på eBay. Tenkte jeg skulle "oppgradere" til en fot med 3 sugekopper. Sitter som bare det om man er nøye med å montere det. Brukes uansett ikke i 100 km/t Bildet som jeg postet ble tatt i ca. 10-15 km/t med 1 sek lukketid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#667 Skrevet Mai 10, 2008 Stilig! Sånn må jeg få tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#668 Skrevet Mai 10, 2008 Stilig! Sånn må jeg få tak i. Vakuumløfter, 74,90 på tema Rørklammer med skrueinnfesting koster vel 20-30 kr...... Eneste er vel kulehodet som koster litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#669 Skrevet Mai 10, 2008 Jeg ga $58 inkl. frakt så vi snakker ikke all verdens pris Og han satt verdien til å være $19 så da ble det ingen moms heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#670 Skrevet Mai 10, 2008 Vakuumløfter, 74,90 på tema Rørklammer med skrueinnfesting koster vel 20-30 kr...... Eneste er vel kulehodet som koster litt? Hehe, skulle til og tipse om det samme. Sånne skaffes vel billig gjennom nærmeste glassmester/byggforretning. Ofte brukt der det er hiddengulv iallefall;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#671 Skrevet Mai 10, 2008 Noen av disse suge sakene suger jo sykt kraftig vakum - lager ikke bunk i bilen da ? ( vill kanskje satt den på ruta ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#672 Skrevet Mai 10, 2008 Noen av disse suge sakene suger jo sykt kraftig vakum - lager ikke bunk i bilen da ? ( vill kanskje satt den på ruta ) Den satt på ruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#673 Skrevet Mai 10, 2008 Hehe, skulle til og tipse om det samme.Sånne skaffes vel billig gjennom nærmeste glassmester/byggforretning. Ofte brukt der det er hiddengulv iallefall;) Biltema har. Som J-A nevner så er det selve kamerafestet som koster noen kroner. Men når det koster $58 å få det hit så er det i tilfelle ikke mange kronene man sparer på å bygge dette selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#674 Skrevet Mai 11, 2008 Har ikke tilfeldigvis link til ebay annonse Thomas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#675 Skrevet Mai 11, 2008 Har ikke tilfeldigvis link til ebay annonse Thomas? Skal vi se.............. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=170212109221 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...