Bor det en fotograf i deg, vis bildene dine

Anbefalte innlegg

Jeg en og en kompis leket oss litt med kameraet i dag. HDR bilde : rock :. Syns bilde av bilen min ble meget kult.

audi666.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et som ble ny avatar...

Det bildet der fra det skikkelig Top Gear-feeling på!

Kjempe tøft!:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg en og en kompis leket oss litt med kameraet i dag. HDR bilde : rock :. Syns bilde av bilen min ble meget kult.

Sinnsykt bra lars! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående HDR, så er det utrolig mye misbruk av definisjonen. Blir ofte til store overdrivelser, slik at man ender opp med et cartoon-bilde eller et bilde som kun ser filtrert ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående HDR, så er det utrolig mye misbruk av definisjonen. Blir ofte til store overdrivelser, slik at man ender opp med et cartoon-bilde eller et bilde som kun ser filtrert ut..

stemmer godt det.

Men så er det jo opp til hver enkelt hva de er på jakt etter.

men etter min smak blir veldig mangen litt "over the top"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_0382.jpg

vann5forside.jpg

IMG_1921.jpg

13aprilvertikal.jpg

Må innrømme at det motivet som er mest brukt er denne gule pels-greia av en labrador :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger ut et bilde jeg ble kjempe fornøyd med! bildet er tatt klokka 10 på kvelden i drøbak!

redigert3_edited-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fint bilde Bård :) Liker komposisjonen du har her, og hvordan du framstiller bilen, men samtidig er himmelen interessant. Det gitteret bak bilen skulle en kanskje ønske ikke var der, men forstyrrer ikke så mye i samme farge som bilen egentlig syns jeg. Good capture :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må innrømme at det motivet som er mest brukt er denne gule pels-greia av en labrador :)

Flotte bilder! :) Utrolig vanskelig å ta bra bilder av dyr. Mye lettere med f.eks. en bil, som alltid står stille og som du kan gå rundt så mye du vil uten at den snur seg etter deg :P

Legger ved ett bilde som jeg ble sånn halvveis fornøyd med etter masse photoshopping..

DSC_1547.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legge inn et uphotoshoppa bilda av vofsen da :) lucky shot

trulte3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte bilder! :) Utrolig vanskelig å ta bra bilder av dyr. Mye lettere med f.eks. en bil, som alltid står stille og som du kan gå rundt så mye du vil uten at den snur seg etter deg :P

Legger ved ett bilde som jeg ble sånn halvveis fornøyd med etter masse photoshopping..

Aaaaw.. Jämthund? Nydelig bikkjeskinn! :jegtarn:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et selvportrett jeg tok for ei stund tilbake:

IMG_2205copy2.jpg

Det eneste ordentlige jeg har tatt sådan, og ble egentlig fornøyd med resultatet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok et langs vegen i dag... Synes det ble et bra vårbilde jeg.. :D

DSC_0021redigert.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likte det veeldig godt;) Kan godt hende at noen fotoguruer som ikke er så betatt av bilen din som jeg, finner noen feil med bildet;);)

Veldig bra:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pene bilder og hund :) Kanskje en smule slankere en min sofagris (Gul labrador det også) :D

FOX01.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_0021redigert.jpg

Meget fint bilde, men for å gi noe kritikk syns jeg deler av fronten går litt bort i skyggen av trærne antar jeg. Mister liksom halve grillen og sånn, men nå er kanskje ikke dette bilde av bilen først og fremst.

Også er ikke himmelen så spennans, kanskje ta bilde en kveld med litt spennans himmel og lage et HDR bilde av det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et av noen jeg tok i går kveld av broderns sportback

Picture00000055149.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et jeg tok på jobben i går. Litt hart komprimert kanskje men..

dsc_0029rez1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Photoshop er en genial ting. Her er en biledserie på 3 bilder satt sammen med auto photomerge i photoshop. nesten 180grader viewe ;)

nmr panorama.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige kvelden var jeg ute en tur og testet det nye "sugekoppfestet" på D50-en.

Så med kameraet plassert heeeelt bakerst på siden av Caravellen, 10-20mm og en snerten liten remote så ble resultatet slikt :)

DSC0040_1.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige kvelden var jeg ute en tur og testet det nye "sugekoppfestet" på D50-en.

Så med kameraet plassert heeeelt bakerst på siden av Caravellen, 10-20mm og en snerten liten remote så ble resultatet slikt :)

DSC0040_1.sized.jpg

Hvilket feste er det du bruker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har du bestillt sånn feste? Får det til 350d også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er manfrotto sugekoppen? Har et slikt liggendes på jobben, men har aldri testet det. Ganske god sugeevne, men har litt nerver for å stole 100% på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langt ifra like bra som de andre bildene i tråden her, men ble ganske fornøyd med dem selv:)

HPIM0686.jpg

Rallye.jpg

190.jpg

:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.