#3626 Skrevet Juni 10, 2012 Fett fly!! Jeg ville fjernet tårnet nederst på bildet da det er litt forstyrrende. Enig, så har fjerna det nå Her er et annet jeg tok på samme show, rimelig heftig bråk fra dette flyet!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3627 Skrevet Juni 10, 2012 Noen bilder av bilen til Tore Kvilten. Audi S4 by blowingwinds, on Flickr Audi S4 by blowingwinds, on Flickr Audi S4 by blowingwinds, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3628 Skrevet Juni 10, 2012 Rent og pent bilde Ikke alt for spennende, men ser bra ut teknisk. 50 mm er konge linse. Takktakk Jeg har tidligere hatt en tendens til å gjøre litt for mye ut av bildene slik at det hele blir litt overdrevet. Så prøver meg på litt rene bilder også. Ja, morsom linse å bruke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3629 Skrevet Juni 10, 2012 Ble litt fornøyd med et bilde jeg tok av bilen i går. Canon 50mm 1,8 linse. Tar gjerne konstruktiv kritikk på både redigering og selve bilde http://i1100.photobucket.com/albums/g418/Grastoo/IMG_6838.jpg Det "viktigste", sånn jeg ser det, er å ikke ha bilen midt i bildet, men heller få litt luft på en av sidene- Av Kluge sin Golf sist helg: _MG_0102 by MK Fossen, on Flickr Edit: Så nettopp en ting som plagde meg som jeg ikke har lagt merke til før nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3630 Skrevet Juni 10, 2012 Det "viktigste", sånn jeg ser det, er å ikke ha bilen midt i bildet, men heller få litt luft på en av sidene- Det her er ikke for å starte noen diskusjon, men jeg lurer på hvorfor det er det "viktigste"? Min mening er at man gjerne kan ha bilen i midten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3631 Skrevet Juni 11, 2012 Det er ikke noe å starte en diskusjon om, for det er rett og slett bare sånn jeg liker det, og tydeligvis mange andre som tar bilbilder også. Men såklart, på bilder rett forfra eller rett bakfra ser det jo mest naturlig ut med like mye rom på begge sider, og ingen regel uten unntak heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3632 Skrevet Juni 11, 2012 Det er ikke noe å starte en diskusjon om, for det er rett og slett bare sånn jeg liker det, og tydeligvis mange andre som tar bilbilder også. Men såklart, på bilder rett forfra eller rett bakfra ser det jo mest naturlig ut med like mye rom på begge sider, og ingen regel uten unntak heller. Sorry, så ikke at du skrev at det kun var sånn du så det. Enig i at det gir mer spenning i bildene og jeg setter ofte bilen litt til siden selv. Men synes at man heller skal se an hva som passer med stedet man er på istedenfor å gjøre det til en "regel". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3633 Skrevet Juni 12, 2012 Bilde av Coopern etter at senk ble montert. Høyden er ennå ikke helt der jeg vil ha den. men får justere ned etter godkjenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3634 Skrevet Juni 12, 2012 Bilde av Coopern etter at senk ble montert. Høyden er ennå ikke helt der jeg vil ha den. men får justere ned etter godkjenning Tøff bil og tøft bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3635 Skrevet Juni 12, 2012 Hadde en uhøytidelig shoot med noen av bilene i klubben på Mantorp Park i helgen. Her er Rolf sin. Camera Canon EOS 5D Mark II Lens EF70-200mm f/2.8L IS USM Exposure 0.008 sec (1/125) Aperture f/6.3 Focal Length 70 mm ISO Speed 100 Exposure Bias 0 EV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3636 Skrevet Juni 16, 2012 Kjapt snapshot av BMW´n etter å ha fått på X5-hjula og justert litt høyde... Synes det ble litt kult Canon EOS 5D Mark II 1/400 sec. f/2.5 ISO 160 Focal Length 50.0 mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3637 Skrevet Juni 21, 2012 Noen bilder av bilen til Tore Kvilten http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=162575&page=5 BMW E30 325i by blowingwinds, on Flickr BMW E30 325i by blowingwinds, on Flickr BMW E30 325i by blowingwinds, on Flickr BMW E30 325i by blowingwinds, on Flickr BMW E30 325i by blowingwinds, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3638 Skrevet Juni 21, 2012 Noen bilder av bilen til Tore Kvilten http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=162575&page=5 BMW E30 325i by blowingwinds, on Flickr BMW E30 325i by blowingwinds, on Flickr BMW E30 325i by blowingwinds, on Flickr BMW E30 325i by blowingwinds, on Flickr BMW E30 325i by blowingwinds, on Flickr Likte bildene klare og fine Kanske du kunne ha venta endo noen timer til kvelden og lyset ble flatere, så hadde du kanskje utgått noe skinn i bilen Bare noe å tenke på til en annen gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3639 Skrevet Juni 23, 2012 Likte bildene klare og fine Kanske du kunne ha venta endo noen timer til kvelden og lyset ble flatere, så hadde du kanskje utgått noe skinn i bilen Bare noe å tenke på til en annen gang Takk for hyggelige ord og konstruktiv kritikk Legger ved et nytt bilde BMW E30 325i by blowingwinds, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3640 Skrevet Juni 24, 2012 (endret) Beklager at det er dårlig med biler.. En due jeg fant i Frederiksbergs have i København i vår, synes den ble ekstra bra! Blomster ved inngangen til parken. kamera: Canon Ixus 1100 HS Resten av info ligger vel i metahidden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3641 Skrevet Juni 24, 2012 Her er hvertfall noen bilder jeg har tatt iløpet av 2012 sesongen! Bildene er tatt med Canon 7D med 24-70mm 2,8f linse: smil : Kommenter gjerne hva dere liker og ikke liker ved bildene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3642 Skrevet Juni 24, 2012 Her er også noen bilder av andre biler på Hovedtreffet på Våler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3643 Skrevet Juni 25, 2012 Tok dette i helgen Camera Canon EOS 5D Mark II Lens Model EF17-40mm f/4L USM Exposure 1.3 Aperture f/5.0 Focal Length 29 mm ISO Speed 400 Exposure Bias 0 EV Skal se om jeg får lagt ut ett før og etterbilde etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3644 Skrevet Juli 2, 2012 Noen som har noen gode inspill til å få bildene enda råere enn detta? Er helt hjelpesløs når det kommer til instillinger på kamera og blitser. Men fikk da til dette bildet etter litt prøving å feiling VW Golf IV by henhau, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3645 Skrevet Juli 2, 2012 Noen som har noen gode inspill til å få bildene enda råere enn detta? Er helt hjelpesløs når det kommer til instillinger på kamera og blitser. Men fikk da til dette bildet etter litt prøving å feiling En egen eksponering for bakgrunnen slik at du får med mer detaljer. Så kan du bruke fler eksponeringer for å bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3646 Skrevet Juli 2, 2012 Noen som har noen gode inspill til å få bildene enda råere enn detta? Er helt hjelpesløs når det kommer til instillinger på kamera og blitser. Men fikk da til dette bildet etter litt prøving å feiling Klarer ikke helt å finne hvor du har fokusert? Mulig det bare er synet mitt, men syns frontlyktene ble litt uklare. Kanskje gå opp et nivå med blenderen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3647 Skrevet Juli 3, 2012 Klarer ikke helt å finne hvor du har fokusert? Mulig det bare er synet mitt, men syns frontlyktene ble litt uklare. Kanskje gå opp et nivå med blenderen Var nok litt vel mørkt der jeg tok bildet, så var vanskelig å fokusere ordentlig. Men fokuset ble rett bak frontlampene. Skal teste ut det med blenderen neste gang jeg knipser med blits. Takk for inspill En egen eksponering for bakgrunnen slik at du får med mer detaljer. Så kan du bruke fler eksponeringer for å bilen. Det var ikke dumt, brukte to bilder for å få bilen lys nok, men skal teste ut å ta enda flere eksponeringer for å få enda litt mere futt i bildet, herlig med inspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3648 Skrevet Juli 8, 2012 For de som er intressert, her er en før og ettersammenligning av S5-bildet jeg postet sist. Totalt 8-9 eksponeringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3649 Skrevet Juli 8, 2012 For de som er intressert, her er en før og ettersammenligning av S5-bildet jeg postet sist. Totalt 8-9 eksponeringer Utrolig kult resultat! Kunne du laget en gif av alle eksponeringene du har brukt? Hadde vært kult å se hvordan du gjør dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3650 Skrevet Juli 8, 2012 noen fra meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...