#1 Skrevet Oktober 31, 2007 Noen interesse for dette? Se tråd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=953830&posted=1#post953830 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2007 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2007 Skulle vel gå ann det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2007 Klar jeg så lenge jeg har fri og pee-eng igjen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2007 Klar jeg så lenge jeg har fri og pee-eng igjen;) Penger er vel problemet ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2007 Klipper dette utfra Oslo-tråden... Til info NÅR? 15 desember HVOR? Peppes stortinget HVEM? Påmelding kommer senere. Denne tråden er bare hittil for å lufte stemningen. HVORDAN? Møtes på Peppes for øl og pizza. Så er det ut på byen for å danse av seg pizzaen etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2007 Klipper dette utfra Oslo-tråden... Til info NÅR? 15 desember HVOR? Peppes stortinget HVEM? Påmelding kommer senere. Denne tråden er bare hittil for å lufte stemningen. HVORDAN? Møtes på Peppes for øl og pizza. Så er det ut på byen for å danse av seg pizzaen etterpå. Ingen andre her som kunne tenke seg å bli med? haaaaallllooooo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 12, 2007 Ingen andre her som kunne tenke seg å bli med? haaaaallllooooo? Kanskje det? Spørs bare om det blir tid innimellom alle de sosiale aktivitetene som foregår i Drammen lokallag (ja jeg vet, er ikke noe bedre til å dra i gang noe selv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 12, 2007 Hadde det jo for noen år siden, da ble vi vel sponset hvis jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 12, 2007 Hadde det jo for noen år siden, da ble vi vel sponset hvis jeg ikke husker feil Husker det, var et meget hyggelig julebord det, hadde vært lynklar for noe lignende igjen, sponset eller ei. Begynne med en bra middag/pizza eller noe (Big Horn, Stallgården, Lizzis f.eks) med god drikke til, deretter pubrunde. Og ta det som det kommer derifra. I'm in! Hmm, ble visst O.T. dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2007 Bord er bestilt på Peppe`s ved Stortinget til lørdag 15. desember. Blir sånn ca +/- 20 stk (regner med det blir flere...). Sjekk tråden (link i første post). Ship o`hoi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 12, 2007 Ser ut til at jeg er blakk gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...