Buskerud: Julebord - med Oslo-laget?

Anbefalte innlegg

Klar jeg så lenge jeg har fri og pee-eng igjen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar jeg så lenge jeg har fri og pee-eng igjen;)

 

Penger er vel problemet ja :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klipper dette utfra Oslo-tråden... Til info :D

 

 

NÅR? 15 desember

 

HVOR? Peppes stortinget

 

HVEM? Påmelding kommer senere. Denne tråden er bare hittil for å lufte stemningen.

 

HVORDAN? Møtes på Peppes for øl og pizza. Så er det ut på byen for å danse av seg pizzaen etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klipper dette utfra Oslo-tråden... Til info :D

 

 

NÅR? 15 desember

 

HVOR? Peppes stortinget

 

HVEM? Påmelding kommer senere. Denne tråden er bare hittil for å lufte stemningen.

 

HVORDAN? Møtes på Peppes for øl og pizza. Så er det ut på byen for å danse av seg pizzaen etterpå.

 

Ingen andre her som kunne tenke seg å bli med? haaaaallllooooo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen andre her som kunne tenke seg å bli med? haaaaallllooooo?

 

Kanskje det? Spørs bare om det blir tid innimellom alle de sosiale aktivitetene som foregår i Drammen lokallag : haha :: smil : (ja jeg vet, er ikke noe bedre til å dra i gang noe selv)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det jo for noen år siden, da ble vi vel sponset hvis jeg ikke husker feil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det jo for noen år siden, da ble vi vel sponset hvis jeg ikke husker feil ;)

Husker det, var et meget hyggelig julebord det, hadde vært lynklar for noe lignende igjen, sponset eller ei. Begynne med en bra middag/pizza eller noe (Big Horn, Stallgården, Lizzis f.eks) med god drikke til, deretter pubrunde. :full: Og ta det som det kommer derifra. I'm in! Hmm, ble visst O.T. dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bord er bestilt på Peppe`s ved Stortinget til lørdag 15. desember. Blir sånn ca +/- 20 stk (regner med det blir flere...).

Sjekk tråden (link i første post).

 

Ship o`hoi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.