16" 7.5 som vinterfelger paa Golf 2

Anbefalte innlegg

Blir dette litt i det st0rrste laget? Hvilken dekkdim er aa anbefale?

 

ET 50

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

195/45-16 hadde vært fint, da får du litt strekk og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

195/45-16 hadde vært fint, da får du litt strekk og:)

 

Ja tenkte paa noe saant, faar bare haape det ikke kommer saa mye sn0 i aar : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal bli en mild vinter påstår ekspertene;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om du får tak i vinterdekk i 16 tom med "Nordisk" gummiblanding da. Jeg har iallfall sett 205/45-16 som piggfrie vinterdekk men om de funker på Norske forhold tør jeg ikke si noe om. Ville heller gått ned til 15 toms vinterfelger,da får man iallfall tak i skikkelige vinterdekk. Slike "Autobahn-dekk" på vintern har jeg rimelig dårlig erfaring med. Som å kjøre på sommerdekk i mange situasjoner : rolleyes

 

Dekkonline.com har et alternativ her da (Blizzak 205/45-16): http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=R-120593&dsco=29

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P

Spørs om du får tak i vinterdekk i 16 tom med "Nordisk" gummiblanding da. Jeg har iallfall sett 205/45-16 som piggfrie vinterdekk men om de funker på Norske forhold tør jeg ikke si noe om. Ville heller gått ned til 15 toms vinterfelger,da får man iallfall tak i skikkelige vinterdekk. Slike "Autobahn-dekk" på vintern har jeg rimelig dårlig erfaring med. Som å kjøre på sommerdekk i mange situasjoner : rolleyes

 

Dekkonline.com har et alternativ her da (Blizzak 205/45-16): http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=R-120593&dsco=29

 

 

Saanne Autobahndekk skal jeg ikke ha. Har noen 14 felger med 175-65 pigg liggende som jeg hiver paa om det blir ekstremt f0re. Jeg skal ikke bruke bilen paa fjellturer liksom, saa trenger ikke det beste.

 

Hva er forskjellen paa der det staar "vinterdekk" med gr0nn skrift i forhold til sort skrift paa dekkonline.

 

Tror jeg gaar for de Blizzak 205/45-16 dekkene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.