Beste lakkeringsverksted i Stavanger regionen?

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har en Urquattro som skal få seg en hellakkering i 2008. Hvor er de flinkest i Stavanger regionen uten å ta en astronomisk sum for arbeidet?

 

Skal lakkeres i Alpinweiss, noen som kan tippe på en pris med grunnarbeid? (demontering/montering fikser jeg selv, rustfri bil).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry at jeg hijacker tråden din litt, men jeg lurer også på dette. Jeg vil lakkere A4'n helt ned. Har vært i kontakt med Nevland Karosseri eller hva de heter. De skulle ha ca 6500,-

Hva sier dere? Noen som vil anbefale/fraråde meg å gå dit?? :)

 

lakkert ned).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat lakka typ. 85 quattroen sin hos Hinna lakkering (tror det var navnet. Ligger på høyre side av veien når en kjører gamleveien og kommer sør fra. Like før Statoilen på venstre side.)

 

Bilen ble lakka til avtalt tid og resultatet ble meget bra. Da vi hentet bilen ga de beskjed at det var noe galt med lakken på ene døra, og dette måtte de lakke på nytt. Dette ble ordnet dagen etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt en del positivt om Hinna lakkering, så mulig jeg skal satse på dem. Den svarte Coupe Quattroen du snakker om? Bare sett den i forbifarten, men ser jo fin som et flott eksemplar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat lakka typ. 85 quattroen sin hos Hinna lakkering (tror det var navnet. Ligger på høyre side av veien når en kjører gamleveien og kommer nord fra. Like før Statoilen på venstre side.)

 

Bilen ble lakka til avtalt tid og resultatet ble meget bra. Da vi hentet bilen ga de beskjed at det var noe galt med lakken på ene døra, og dette måtte de lakke på nytt. Dette ble ordnet dagen etter.

 

Sør fra mener du vel? På høyre side like etter rundkjøringen ved stadion?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sør fra mener du vel? På høyre side like etter rundkjøringen ved stadion?

 

Helt riktig, jeg som blingsa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det flere meninger enn Hinna Lakkering ute å går, eller er det enstemmig vedtatt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det flere meninger enn Hinna Lakkering ute å går, eller er det enstemmig vedtatt?

 

Mange skryter av Rolfsen lakkering i hillevåg, mannen er visst best i distriktet på spot lakkering og..

Han har fine priser, men har jeg har ingen erfaring selv derfra, men har hørt veldig mye bra om han..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo bare komme med et forslag jeg også...

 

O.B autoservice på klepp er kanon!!! Bilsenteret bruker han ofte når di ikke har tid selv holder til på klepp rett ovenfor caravansenteret. Sist jeg leverte bilen inn der for lakking stod det en FEIT ferrari der til oppretting og lakkering. Grei på pris også

pluss veldig bra arbeid/service

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo bare komme med et forslag jeg også...

 

O.B autoservice på klepp er kanon!!! Bilsenteret bruker han ofte når di ikke har tid selv holder til på klepp rett ovenfor caravansenteret. Sist jeg leverte bilen inn der for lakking stod det en FEIT ferrari der til oppretting og lakkering. Grei på pris også

pluss veldig bra arbeid/service

 

E.B Autoservice mener du.

Har brukt han ein del sjøl.

Vett det er spesielt en her på forumet som er lite imponert etter en heil lakkering hos han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig va det E.B eg meinte....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange skryter av Rolfsen lakkering i hillevåg, mannen er visst best i distriktet på spot lakkering og..

Han har fine priser, men har jeg har ingen erfaring selv derfra, men har hørt veldig mye bra om han..

 

 

Brukte han selv da jeg skulle lakkere 2 skjermer og 1 bakluke. 5k kontant. Var ganske godt fornøyd med resultatet, buene var valsa så bar preg av det , men rolfsen fiksa det . Dyktig type , gammal ringrev :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte han selv da jeg skulle lakkere 2 skjermer og 1 bakluke. 5k kontant. Var ganske godt fornøyd med resultatet, buene var valsa så bar preg av det , men rolfsen fiksa det . Dyktig type , gammal ringrev :)

 

Ringrev ja...hehe..

Han fikk tilbud om å jobbe for Fjetland tidligere, takket nei,

Da fikk han spm om de kunne sende noen i lære hos han,

tror de fikk til svar at det han hadde brukt et manns liv på å lære seg skulle han ta med seg i graven...hehe : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAhAH. han e sinnsykt sære , men han kan greiene sine asså!

 

Han va så sykt selektive me ka han tok på seg av arbeid og, måtte jo overtala han te å ta mitt ! Så tenkte eg å ver snille, å sei at han va god te å lakkere og anbefale han te andre. "Nei nei det må du ikje gjør, da kryr det av folk her " .

 

Så gjelder å ha en god tone og penger når folk evt går te han !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.