Anbefalte innlegg

Tenkte eg sko montera nytt eksosanlegg på a6en no på vinteren. har leita itte flere levrandørar men ikkje møkje å skryta øve. tenkte føst på oettinger, men levrandøren i norge (art-racing) svare jo ikkje på mailar:confused: så eg helle mar og mar øve t miltek!

 

det eg lurte på då e: miltek sin forhandlar i norge e Flissundet Motorservice AS. disse har videre sagt at aksdal bil e ein av deiras forhandlarar. kan eg då få miltek eksos der? tenkte føst bere på catback men vil no kanskje og ha nye downpipe og.

 

nåken så vett om aksdal bil drive me miltek??? pris??? audi a6 2,5tdi v6Q 2002modell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp milltek direkte fra England. Mye å spare,spesielt nå når kronen er så sterk! Både awesome og amd sender til Norge. Du kanogså sende en PM til Ingve Storebø her på forumet. Han representerer vel Flissundet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

angående det me ebay.... kossen gjør dåke me ebay.de? lære dåke tysk eller fins det nåke oversettingprogram:confused::confused::confused:

 

takk for svaret mr sunde eg sende ein pm t Ingve Storebø:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.