Anbefalte innlegg

Har noen RS6(repica) felger som jeg skal bli kvitt.De passet ikke på min bil :(

De er 7,5" bred,5*112 i boltsirkel(35mm ET) og har på seg 215/55-16 Michelin m/pigg.Alt er nytt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris og hvilket dekk er det som er på?? og regner med at det er 4 stk du selger.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris og hvilket dekk er det som er på?? og regner med at det er 4 stk du selger.. :)

 

Står i tråden:)

 

Michelin m pigg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt rett står i tråden det.Selger det billig da æ ikke klare kjøre med stål på vinter skoan mere.....

Kom med bud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at denne ligger under Finnmark forumet, men tillater meg likevel å spørre, har du evt mulighet til å sende med post evt langtransport hvis du kjenner noen som kjører transport?

 

Prisanslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5000,-.Har ingen jeg kjenner som kan ta de med sørover.Er det noen her som vet om noen??

Dette er felger å dekk som er kjørt 300 meter.da fant jeg ut at dette ikke passet.Utslag på denne pakken med disse dekkene ville vært rundt 9500.-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5000,-.Har ingen jeg kjenner som kan ta de med sørover.Er det noen her som vet om noen??

Dette er felger å dekk som er kjørt 300 meter.da fant jeg ut at dette ikke passet.Utslag på denne pakken med disse dekkene ville vært rundt 9500.-

 

æ kan sikkert ta me sørover...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når har du tenkt deg nedover da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat kommet jæm nu etter tredje tur på 2,5uke. rægne me at æ ska ned ijænn ca 10.des

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk solgt dem igår :) Endelig blir det nye felger på kone vogna.Kjørt med stål siden piggene skulle på :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.