Troms: treffe idag på vollan

Anbefalte innlegg

D må eg sei at d va fint å stå aleina på vållan idag å vente på fålk. Men håpe da virkeli at d blir bedre næste gang da. Sku jo ha hadd et par skiltplater å klistremerka.

mvh Anders Sandvoll

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, men det hadde jeg rett og slett glemt av :o Er vel første gang på ganske lenge det har møtt opp noen fra innlandet på disse møtene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde jobb... Men skal ærlig innrømme at jeg hadde glemt det helt av.. Hvis du har tia, så kan du komme til byen på Torsdag, pleier og være en del folk på de møtene:D Ser du bor i Moen, kan være et stykke og kjøre kanskje;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja eg e no bynnt å fare tell di træffan.. D va vell kun eg såm va edru nok tell å kjøre dit igår. Nja d e litt langt å kjøre t tromsø, d e d... Mn får sjå.:) Men næste måne da blir d træff da nån såm veit??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ va dær, men så ingen bila,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

katti klokka? eg va der fra 16.45 tell 18.00... prøvde å leite etter flrire men så ingen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ka i heite e d treff på vollan? Når og kor e det dem fåregår?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ka i heite e d treff på vollan? Når og kor e det dem fåregår?

 

Har vel brukt og møtes på parkeringsplassen til Rema 1000, for deretter å gå på gjestestua å spise. Er første søndag i hver måned i utgangspunktet! Vi trenger bare litt spark i ræva for å komme oss dit :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel brukt og møtes på parkeringsplassen til Rema 1000, for deretter å gå på gjestestua å spise. Er første søndag i hver måned i utgangspunktet! Vi trenger bare litt spark i ræva for å komme oss dit :P

 

Bor i samme kommune, så det ska jo være fullt mulig å stille opp der når man e på land. ;)

 

Sånn forutenom det sosiale, ka ellers skjer på treffan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nuthin, vi prate bil og prate sjit! Blir kjent med nye tryna osv. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting stort. Sparker litt rundt på småstein, røyker og ser på bilene! Trenger ikke skje stort, det sosiale er mer en nok ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men ska vi sei næste måne da?? d hadde jo vert knallarti førr meg å fådd di skiltplatn da:) så slepp eg å reklamere førr møller bil bardufoss... hehe:) nån såm har skiltplater sånn btw??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor i samme kommune, så det ska jo være fullt mulig å stille opp der når man e på land. ;)

 

Sånn forutenom det sosiale, ka ellers skjer på treffan?

 

Hete vel Lokallagsmøte:)

Eller regionmøte nå da

 

Treff er egentlig litt større saker, hvis det var det du siktet til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samma d, folk treffes jo uansett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ e på vollan lørdags kveld=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kan fare t vollan kvær dag vess d va d om å jøre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bare 45 min mer og kjøre til Tromsø da;) Så da kan du jo kjøre til Tromsø hver gang vi har lokallagsmøter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neeee... da må eg jo kjøre så mye.. katti e neste gang i byen da?? eg har fri fra jobb næste fredag så vess d e nåkka på torsdagen hadde jo d vert fiiint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt står i tråden som heter "Datoer for lokallagsmøter (diskusjon i treffplan)", og er klistret ute på Troms delen.. Det er denne vi følger.

 

KLIKK MEG FOR LINK

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hete vel Lokallagsmøte:)

Eller regionmøte nå da

 

Treff er egentlig litt større saker, hvis det var det du siktet til...

 

Pirk pirk :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.