#26 Skrevet November 11, 2007 når tid har du tenkt at vi skal gjøre dette? denne uka eller neste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 11, 2007 Har ikke tenkt noe som helst - var litt ventetid - og måtte se om vi ble 10 stk først.. Skal ringe han opp igjen når jeg vet vi er nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 11, 2007 sko me prøvt å lagt det t den torsdagen me har møte det blir vell 6 desember: klø : kanskje litt lenge t men eg vett kje ka andre syns 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 11, 2007 Syntes kanskje me sko tatt dette utenom møte da det kun er plass til 10 stk - og kanskje noen ikke vil dette - men vil ha møte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 11, 2007 Enig i at dette ikke bør tas istendefor/som møte. Og jeg er ikke med før om 2 uker, forutsatt at jeg da klarer oppkjøringen, måtte vel ha lappen for å få kjøre...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 11, 2007 Må vel stille opp når det sjer noe i klubben. Har hatt noen ukontrolerte manøver med quattroen så det er sikkert noe å lære her:o So sign me up: rock : Prøv å ikkje ta felgen denna gång då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 11, 2007 Satsa på motsatt felg denne gang, kansje dei utligne kvar andre: grønn : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 17, 2007 Stopper det opp her p.g.a for lite folk eller kossen ligge det an? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 17, 2007 Hadde håpet på litt bedre oppsluttning ja. Vet ikke om de holde den prisen uten at vi er 10 stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 7, 2007 Blir de noe av dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...