Troms: Luftmengdemåler defekt?

Anbefalte innlegg

Hei

 

I dag tror jeg luftmengdemåleren tok kveld. På vei gjennom tunnelen under sundet og opp svingen til tunnelåpninga i breivika mistet jeg plutselig nesten alt drag i motoren.

 

Lurer på det er LMM som er defekt?

 

Merker ikke noe røykutvikling, bare slapp Audi :(

 

 

Noen som vet hvordan jeg tester dette? Evt er det noen som har en måler jeg kan prøve med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta og prøv og koble bort kontakten til luftmendemåler. bilen vil kanskje bakke litt rart. men prøv å ta deg en kjøre tur da med den bortkoblet. om bilen går bedre da. er den gåen. men luftmendemåler er noe som bruke gå over tid. med mindre det en tråd som er av. har vag-com vi kunne testet med får å se om vi får en feil melding på noe.men det avhengig at du er litt bedre i engelsk enn meg:). bare ring meg på 95189015

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få testet med vag-com, der kan du lese av verdiene på Lmm, er ikke alltid det kommer opp feilkode på de..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg kjørte fra jobb i går fungerte bilen som normalt igjen. :)

 

Men dette kan være en LMM som er på vei til å gå altså. Takk Knut. jeg ringer deg kanskje etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvd å koble bort kontakten til luftmengdemåler? trur du har en annen periode feil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd det.

Hva er periodefeil?

 

Jeg har mistet turbodraget ett par ganger den siste uka, og da har det skjedd når jeg har gitt på litt ekstra opp en bakke. Etter jeg har stoppet bilen og startet igjen er alt som normalt igjen. Hvis jeg tar det litt mer med ro i bakken merker jeg ingenting.

Men æ har jo gitt på i forbikjøring også uten at det har skjedd noe.

 

Kan dette være turbo som er begynt å bli sliten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.