Anbefalte innlegg

Starter i gang en diskusjon om dette...

 

Lokallagsleder Arne nevnte i den andre tråden at Ullevål kan være et greit sted å være på.

 

Jeg har snakket med han som driver BilXtra, og han kunne ordne rabatt til oss også (jeg har handlet litt der før, han kjører VAG også). Spisemulighetene er også kurante, Burger King og Dolly Dimples (jeg begynner å bli litt lei av McD mat på Lørenskog).

 

Frekvens?

 

Det hadde kanskje vært en ide og tatt vekk en av dagene på Lørenskog, evt velge en annen dag slik at det ikke kolliderer og ha møter på Ullevål en gang pr mnd?

 

McD møtene hver uke på Lørenskog er kun i sommerhalvåret, men mens på vinteren så er det kun hver første mandag i måneden på Møller Romerike (Hvam/Olavsgård).

Det hadde kanskje vært en idè og hatt Oslo møtene to uker etter Hvam møtene slik at en har møter annenhver uke i Oslo området også på vinteren?

 

Ved å ha møtene på Ullevål eller et annet sted litt mer vest så er det kanskje mulighet for at Drammenfolk/Vestfold folk gidder å ta seg en tur også.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne og jeg har tenkt å diskutere dette litt nærmere men tankene er jo litt i den rettningen du er inne på.

 

Vintermøter har vi ikke snakket noe om ennå da sola skinner og sommeren ikke slipper taket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Bjørn og alle andre!

 

Tanken min er å ha møte i Oslo 1 til 2 ganger pr .mnd. og da i den uken som er "ikkeuke" på Lørenskog, i allefall i sommerdekksesongen. Hva vi gjør i resten av året har jeg ikke tenkt så mye på enda. Møtene har jeg tenkt lagt til nettopp Ullevål Stadion, både fordi det er god plass der, spisemuligheter og ikke minst at alle vet hvor det er. Greit og praktisk for de som ikke er så veldig kjent i Oslo. Alle disse tingene og mange til, står på agendaen i kveld da jeg skal diskutere dette med John-Arild. Hvilke andre ting som skal diskuteres vil jeg ikke gå ut med enda, da disse er kun idèer fra min side.

 

Jeg/vi i Oslo lokallag vil gjerne ha tips og forslag til hva vi kan gjøre finne på, dessuten innspill ang. møtestederi vintersesongen.

 

NB: Oslo lokallags møter er ingen erstatning for Løresnskogmøtene, men et supplement og tilbud til medlemmer i Osloregionen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS Det er ikke meningen fra meg (eller styret for den saks skyld) å legge føringer/begrensninger på hvordan lokallaget vil ha det. Grunnen til at jeg startet tråden var at jeg personlig er litt ivrig og synes det hadde vært moro med nye møter på nye steder.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens man først snakker om møter, sommer, vinter og mat i samme slengen. Skjer det fortsatt ting på mcd på lørenskog i dag? Sola skinner og jeg har fortsatt litt sommerfølelse i kroppen. :cool:

 

Er forøvrig helt ny i klubben. Kjøpte meg en Passat sedan i ferien og har fra før en polo (nå konebil)

 

Bil har for meg alltid vært et fremkomstmiddel fra A --> B, men syntes nå det er litt mere show å ta vare på bilen.

 

Håper det er noe liv på mcd i dag, da jeg kunne trengt litt protips om hvordan "vedlikeholde" bilen på en best mulig måte. (Polering o.l.) Ser ut som bilen har vært maskinvasket samt har noen litt "slitne" kromlister rundt vinduene som skulle vært shina.

 

--

Christian

Sier ikke nei til litt supporter mat i kroppen. : popcorn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er møte på Lørenskog i dag ja, såvidt jeg har forstått så skal alle deltagere hittil i denne tråden dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørns forslag i først post (orker ikke quote, tar sånn plass), synes jeg var gode. Støttes herved :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.